SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z tyciem.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 723

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Amentoris z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21
Witam !

Jest to moj 1wszy post na tutejszym forum chociaz znam je juz troche to postanowilem sie zarejestrowac teraz. Moj problem jest taki że trenuję od 2 i poł miesiąca i co prawda efekty są lekko widoczne i odczuwalne ale na wadze caly czas ta sama wskazówka [ostatnio nawet spadłem o 200g]. Mam 181 cm wzrostu i waże 75 kg. Jeżeli chodzi o dietę to wygląda ona nastepująco [w dniu treningu]:

Sniadanie:

- Szejk składający się z mleka, jogurtu, banana oraz Gainera
- Kanapki [ciemne pieczywo] z chudą wędliną, sałatą oraz sosem czosnkowym robionym na bazie jogurtu.

Obiad:

- Ryż bądz kasza gryczana
- Piersi z kurczaka robione na grillu elektrycznym [bez dodatku tłuszczu]
- Sałatka

Posiłek po treningu:

- Szejk z gainera oraz mleka
- Sałatka z tuńczyka oraz ryżu

Kolacja:

- Jogurt z muesli
- Jajecznica z 8 jaj, chudą szynką oraz warzywami

Na treningi chodzę [na zmianę] 3x w tygodniu oraz 4x w tygodniu. Sauna 2x w miesiącu. Aeroby 1x w tygodniu [basen bądź bieganie]. Plan układałem według atlasu ćwiczeń i oraz tych które znalazłem tutaj. Dodam że zdarza mi się notorycznie spożywać miedzy posiłkami np. kebaba badz hamburgera bedac na miescie [chociaz przy masie chyba to nie przeszkadza]. W czym może być problem?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1874 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15320
A policzyłeś jakie jest twoje zapotrzebowanie kaloryczne, a ile kalorii dostarczasz?
Jaki masz trening?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21
Trening na mase. Białka staram się jeś w ilości 2g na kg masy ciała czasami nawet wiecej wychodzi jezeli jem do syta.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1874 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15320
Nie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 184874
dj porsze obliczyć ile przyjmujesz z diety wtedy można coś oceniać inaczej nie ma to żadnego sensu

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

który spalacz najlepszy ?

Następny temat

Mięso pytanie

Fruzeliny