SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z siłą w bicepsie!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1343

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 153
Witam chciałbym zwiekszyc siłe w bicepsie i mi to nie wychodzi:(:(
Dodam ze mam 17 lat i wykonuje trzy ćwiczenia na treningu
Uginanie przedramion w staniu 4ser po 8 pow 35kg sztangą
Uginanie przedramion w staniu sztangielką 4ser po 8 pow 14kg
uginanie przedramion nachwytem sztangoą 3ser po 8 pow 20kg
Błagam o pomoc!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1642 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16357
Sproboj tego samego tylko ze z progresja np.
Uginanie przedramion w staniu 3ser po: 12pow - 28kg ; 10pow - 32kg ; 8 pow 35/6kg

Sproboj uginania z suplinacja ( nigdy nie wiem jak to sie pisze) nadgarstka, uginania mlotkiem i staraj sie do wszytskiego wdrazyc rpogresje a juz najbardziej do cwiczen ze sztanga.

"Dzisiaj jestem mały, jutro będe duży"
Najlepsze wg was stacki kreatynowe - ankieta http://www.sfd.pl/temat245224_strona1/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 835 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5935
cwiczenia izolowane rob stalym ciezarem

cały nasz chuligański trud, tobie ojczyzno...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 153
Tylko czy nie zadużo powtórzeń w seri bo na siłe to tak koło 6 czy 8 powinno być z tego co wiem:/ na klate tak jade i jakos idzie choc też opornie:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 183 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6755
Sprubój tak:

-hantle 6-8 serii po 8 powtórzeń
-na modlitewniku 5-6 serii po 10 powtórzeń
-uginanie ramion ze sztangą na stojąco, 6-8 serii po 8 powtórzeń

na wzmocnienie mięśni ramion ogólnie sa dobre pąpki dłonie blisko klatki

To co nas nie zabije to nas wzmocni...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 153
Wow a nie zadużo tych seri ??? biorąc pod uwage że dam rade ćwiczyc 3 razy w tygodniu to musze na jednym treningu robic po dwa mięsnie:/
a zrobienie tylu seri troche trwa:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 297 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4915
a ja bym proponowal cos innego, niepamietam zrodla ale wygladalo to mniej wiecej tak

uginanie przedramion sztanga lamana
ciezar 1<2=3<4=5 powtorzenia 10 8 8 6 6

modlitewnik sztanga lamana
ciezar 1<2<3 powtorzenia 10 8 6

oczywiscie jesli zalezy ci na sile to bardzo wazna jest negatywna faza powtorzenia, dokladnie i powoli

ale ten plan to tylko moja sugestia:) a tak wogole z czym laczysz biceps???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 22989
Maclaut z tymi seriami to lekkie przegięcie, nie sądzisz??
8 maksymalnie.
Warzuś dobrym sposobem na siłe jest tzw. "21" znajdziesz to ćwiczenie w atlasie w treningu na bicepsy
pozdrawiam

Good ol' chicken!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 153
To "21" dosyć ciekawy patent:) zobacze na nastepnym treningu jak bedzie dawało na bicepsa a jak nie to polece sposobem Michała. Co do łączenia na treningu mięśni to zazwyczaj robie bica z plecami:) A jeszcze jedno próbował może ktoś tego rodzaju planu do innych mięśni? może klata?? Bo ogulnie zależy mi na zwiększeniu siły.W planach miałem dzwignąć 100kg w listopadzie ,bo w połowie września miałem 93kg a tu kapa spadło mi do 90:(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 297 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4915
poniedzialek : klatka
wtorek: plecy , kaptury
czwartek: biceps triceps (superserie)
piatek barki nogi

ciekawe rozlozenie zwlaszcza jesli zalezy ci na sile

sam cwicze biceps z plecami
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

areo z rana

Następny temat

trening tricka!!!!!

nutloveb