SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z mobilnością w nadgarstku przy front squadzie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 88

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Witam, potrzebuję pomocy jak sobie poradzić z słabą mobilnością w nadgarstkach. Sprawia mi duży dyskomfort trzymanie sztangi i domyślam się, że jest to przez brak tej mobilności.

Wiem, że dobrym sposobem jest robienie tego z paskami ale chciałbym się doradzić bardziej was.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8055 Napisanych postów 149317 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184175
czeknij na arta mojego autorstwa gdzie opisalem co nieco problematyke
https://www.sfd.pl/Front_Squat_i_problem_z_mobilnością_nadgarstków-t1133206.html

ja kombinowalem z paskami i owijaniem odpowiednio tak, aby sztanga byla dobrze trzymana w rekach, co wiecej paski umozliwiaja chwyt mlotkowy co sprawia ze jeszcze wygodniej trzyma nam sie sztange w rekach cos na wzor tych kombinowanych sztang nowych do siadow

jednak u mnie dochodzi jeszcze problem umieszczenia sztangi na samych barkach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
A co robisz z tym problemem umieszczenia na samych barkach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8055 Napisanych postów 149317 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184175
no wlasnie tutaj nie znalazlem dobrego patentu, bo kazdy z nas ma innaczej zbudowane naramienne i jedni beda miec sztange blizej szyi jak ja, gdzie stanga uciska mi na krtan%) a drudzy wykonaja bez problemu cwiczenie, szczerze mowiac nie robie frontow od pewnego czasu bo po prosu zamiasn skupiac sie na pracy czwórek, to mysle o tym, czy sztanga udusi mnie juz w pierwszej serii czy dopiero drugiej%) a brak efektywnej wymiany tlenowej niestety nie przeozy sie na sile samego przysiadu czy prace miesnia



Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-11-08 11:29:21

Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-11-08 11:34:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Właśnie mam ten sam problem, również uciska mi krtań i nie wiem czy zostawić to ćwiczenie czy zacząć pracować nad tym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
No niestety nie każdy dobrze znosi fronty ja osobiście nie mam z tym problemów z nadgarstkami czy uciskiem na krtań ale kiedyś mi klient zjechał prawie pod samym gryfem bo mu prąd odcięło więc trzeba być ostrożnym.
Najlepszy dla mnie paten jeśli nie puszcza mobilność nadgarstków to pasku owinięte wokół gryfu.
Natomiast usytuowanie na barkach trzeba dla siebie wyczuć bo tutaj kwestia mocno indywidualna.
Jeśli nie idzie wersja ze sztangą to można frontu spróbować z hantlą np goblet jednak tutaj już ciężary pójdą mniejsze.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 139
Okej, dziekuję bardzo za rady, popróbuję sobie i jeszcze zobaczymy jak to będzie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW i główne boje przez dłuższy czas

WPC zestaw