SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z estradiolem, dziwne tabletki?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 198

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Staz prawie 5 lat. Do czerwca 2020 natural. Od czerwca leci enan 250mg e4d. Poprzednio Ari nie wiem jaki lab, dostalem listek od znajomego i byly git. Lecialo mniej wiecej 1/2 tab co 2 strzal, jak wybijalo to dodatkowo cwiara pomiedzy, bez zarzutow, samopoczucie bylo git. Po 2 mies badanie estro gorne widelki.

Nowa paka nowe tabletki. Od samego poczatku stosowania tego anastrozolu (Anastrzole z Actiza - zdj zalacznik) towarzyszylo uczucie, ze cos jest nie tak (~3 mies temu), glownie ze sa barzdo silne. Taby z tego samego zrodla tylko inny lab - brak poprzednich na stanie. Na poprzednich bez zarzutow, dobrze wyczuwalem na jakim poziomie mam estradiol. Przy tych bardzo dziwne skoki, oraz brak wyczucia aktualnego poziomu. Odstawiam je na bok, beda zamawiane nowe - inne. Znajomy dostal czesc z nich, po przerzuceniu sie miesiac po mnie na nie,stwierdzil to samo. Jednak nasuwa sie pytanie, co z nimi jest nie tak - czy moze to byc inna substancja lub inna ilosc substancj, czy moze jestem poprostu bardzo wrazliwy na sajdy i skoki zwiazane z poziomem estradiolu?

Kilka wynikow badan i odczucia: Najgorzej zaczelo sie dziac poczatek listopada. Mialem wrazenie ze estro w kosmosie - suty, nabicie, cisnienie, wzialem pol tabletki po strzale. Po 2 dniach wrazliwe suty nie przechodzily i tu moj blad, w stresie - zamiast sie zbadac wzialem kolejne pol taba (sobota). Noc bez snu, uderzenia goraca, mocne odwodnienie. Badanie w poniedzialek morfologia tragedia gesta krew, estradiol 11(11-44), niby nie zero ale skok w ciagu paru dni ogromny, pewnie z okolic 100. Przez ponad tydzien deprecha, obsesyjne mysli, okropne samopoczucie; . Stawy zaczely bolec. Wlecialo ~1500ui hcg zeby to podbic troche szybciej; test normalnie - bez tabletek. T akze przez tydzien nie spalem gleboko, kazdej nocy wrazenie 'drzemania' albo wgl brak snu. Po tygodniu zaczalem wpadac w sen gleboki znowu. 14.11 powtorka badan - czulem sie lepiej (morfologia naprawiona, krew juz nie gesta) - estro 107 (11-44). Celem stamtad bylo lekko je zbic (preferuje wyzsze) do ~60-70 i utrzymywac. 15.11 1/3 tab, 19.11 1/3 tab 24.11 1/3 tab, od wtedy uznalem zeby brac 1/8. 29/11 poszlo 1/8. Czulem sie bdb. W czwartek (3 grudnia) wstalem z jakimis dusznosciami, zrobilem strzala. Ogolnie samopoczucie okej, wieczor trening, ktory zostal przerwany po jednym cwiczeniu - chyba pierwszy raz w zyciu:) Mroczki przed oczami, zawroty glowy, dusznosci. Dalem sobie spokoj poszedlem robic 45min lekkiego cardio. Do rana nastepnego dnia utrzmywaly sie dusznosci i od soboty odpuscily. Do tego ogromne bole glowy, wrazenie duzych skokow cisnienia. Piatek rano badanie. Spodziewalem sie ze estro poszlo ponad te 107 co ostatnio, w koncu 1 tabletka na 3 tygodnie poszla, a zazwyczaj plytki oddech przy wysokim towarzyszyl. Badanie wrocilo e: 32 (11-44) dwa dni po strzale (wiec pewnie cos juz aromatyzowalo i w czwartek moglo byc nizsze). Piatek toaleta co 30min, zerowa retencja wody. Sobota polepszenie delikatne. Teraz od czwartku bez zycia, bez energii, zero checi na trening oraz samopoczucie lezy. ogolnie od poczatku listopada problemy ze snem, czeste wybudzenia.
Co sadzicie, czy to normalne ze jedna tabletka na przestrzeni 3tyg zbila estradiol o 80-90%? Jak teraz ustabilizowac hormony, widac cos organizm sie p******i, bo odczuwalem bardzo wysokie a tu niespodzianka.

Odnosnie badan jeszcze, badanie 02.11, tsh, ft4 normy. lipidy bez zarzutow, watroba perfect;zelazo norma; mineraly, chlorki - dolna granica przy duzym odwodnieniu, - momentalnie zwiekszona suplementcja. crp 1 (0-5); 14.11 dodatkowo prolaktyna -w normie; badanie 04.12 w morfologi pojawily sie niedojrzale granulocyty IG. crp 7.2 (0-5) oraz znowu odwodnienie - gesta krew.
Zrodlo jest dobre, Testosteron badalem, wychodzi na rzeczywiscie 250 w 250mg. Poprzednie tabletki bez zarzutow, Kazdy znajomy takze bez zarzutow.
Wody pije 4-6l dziennie - takze odwodnienia wynikaja z czestego oddawania moczu przy niskim estro.
Suplemetnacja omega 3, magnez, cynk, d3, czasem potas, oraz NAC w duzych ilosciach.






Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-12-06 14:40:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 59939 Napisanych postów 318675 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1524627
Nie wrzucamy tutaj zdjec
Byc moze zle nasypane ciezko powiedziec
Takie leki jak jest mozliwosc kupuje sie tylko apteke a nie ug
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
*dodaje zdjecie do tematu: Zdjecia środkow ori & fake
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zapalenie mięśni miał ktoś?

nutloveb