SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z dietą :/

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 973

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
Witam, układam właśnie sobie dietę , już zapotrzebowania sobie policzyłem, tyle że nie wiem czy mam jeść wszystkiego równo zgodnie z zapotrzebowaniem oprócz kcal ? (czyli węgle, białka i tłuszcze) Bo kcal obniżyło mi się w tabeli o 300...No i tłuszcze też automatycznie się zmniejszyły...Ale nie wiem jak jest z węglami ,czy mogę jeść ich więcej czy muszę mniej ? Bo kiedy próbuje sobie dietę ułożyć to po 3-4 posiłku mam już ponad 100% węglowodanów lub białek :/W tych pierwszych posiłkach staram się dać jak najmniej węglowodanów ,ale kiedy jest posiłek przedtreningowy (18:00) wtedy powinienem dać ich dużo dla większej energii jednak nie moge bo wychodzi jakieś 130% węgli :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 403 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6003
to pokaż tę dietę.

pzdr,
mike

"It's not the mountain we conquer, but ourselves" Sir Edmund Hillary
http://www.sfd.pl/_PODARUJMY_5_PLN_DZIECIOM_!!!_-_ZOBACZ!!!-t388352.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
Zaczynałem jakoś tak:

1.8:00 - 9:00
Płatki owsiane 50g
Mleko 0,5% tłuszczu 300 ml = 16-B/5-T/47-W/ 300 kcal

2.10:30 - 12:00
Chleb żytni razowy 40g
Sałatka z makreli 100g = 12-B/14-T/24-W/ 270 kcal

3.14:00-15:00
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g
Brokuły mrożone 250g
Fasola mung, kiełki 100g = 31-B/3-T/9-W/ 188 kcal

4.16:30-17:00
Makrela wędzona 100g = 21-B/16-T/0-W/ 221 kcal

5.18:00 (przed treningowy)
Makaron dwujajeczny 100g
Ser twarogowy chudy 100g = 31-B/3-T/78-W 472 kcal


Moje zapotrzebowanie to :
1596,96 kcal (już z obniżką - redukcja)
121,6 g białek (2,0 na KMC)
60,8 tłuszczy (1,0 na KMC)
141 węglowodanów (2,3 na KMC)

Wcześniej ustawiłem aktywność na 1,2 i przy tych posiłkach (bez po treningowego i tego przed snem ) miałem 150% węgli(węgle były na 104 g bo aktywność 1,2) ale jednak aktywność zmieniłem na 1,3 (teraz bardziej pasuje ,chodzę częściej w piłkę grać do tego siłka i HIIT) i wyszło zapotrzebowanie na węgle 141 i nawet po tej zmianie jest 112% zapotrzebowania...(92% zrealizowanego zapotrzebowania białek , 66% tłuszczy ,112% węgli a 91% kcal) a zostały mi jeszcze 2 posiłki...


Czy ja źle dobieram posiłki czy mogę jeść troche więcej tych węgli ?

Need help :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 16634 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 66505
sciag dziennik Vitalmaxa i tam wszystko sobie ułożysz

Zmieniony przez - koles08 w dniu 2008-06-14 15:12:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
Cały czas tam sobie układam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
Proszę o pomoc bo nie wiem jak mam tą dietę ułożyć :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2856 Napisanych postów 51082 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 344425
ważysz 60kg i chcesz się odchudzać?
napisz coś więcej o sobie, pokaż foto.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
No waże 60 kg ale mam tylko 169 cm wzrostu i widać u mnie tłuszczyk na brzuchu , na polikach , rękach i udach...Ćwicze na siłce biceps i triceps no i brzuch ale musiał bym pare kilo zrzucić żeby cokolwiek było widać :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
tylko 169cm no to jakos po wadze nie wyglada bys mial z czego sie odchudzac. ty lepiej sie zabierz za calosciowy trenin nie tylko biceps i triceps, bo to fige daje, ale cale cialo, od nog poczawszy, a zmienisz swoje proporcje i wysuklisz cialo, i nie masz co obcianac sobie kalorii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3548
Mój brat w moim wieku zaczął trenować z odżywkami całe ciało (klata,barki,biceps,triceps,nogi)no i mity ,że wpływa to na wzrost tutaj się sprawdziły (został na 173cm) i mówi mi ,że nie mam co teraz brać się za wszystko bo też taki niski zostane...wole poczekać aż podejde pod 180 cm i dopiero wtedy będe na full trenował....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
a skad wiesz, ze to od silowni, skad znasz swoje genetyczne predyspozycje do wzrostu???
znam dziesiatki chlopakow co nic nie trenowali a nie przekroczyli 175cm
Zreszta niewazne, nikt ci nie kaze trenowac z duzymi ciezarami, ale na ok 15-20 powtorzen nic sie nie stanie. Sorry ale pozycja przy stole ma wiekszy wplyw na ciebie niz 3min w tygodniu ze sztanga na plecach. Tez nie musisz robic cwiczen uwazanych za najciezsze, ale nie slyszalam, by ktos od wyciskania lezac, czy podciagania na drazku zahamował swoj wzrost
Za to od diety odchudzajacej w tym wieku mozesz przestac rosnac jak najbardziej ).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA I SUMPLEMENTACJA!!! POMOCY!!!

Następny temat

Odchudzenie klatki piersiowej?

Shaker