SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z dietą

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1430

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 404
Cześć wszystkim!

na początku powiem, że jestem przed swoją pierwszą masą i mam kilka pytań, ale zacznę od krótkiego opisu siebie. Mam 21 lat, 78kg wagi, 10 lat zawodowego pływania za sobą. Jestem po kontuzji barku przez który miałem w ostatnim roku przerwę od sportu. Wcześniej było 11 treningów w tygodniu w wodzie + 3 razy w tygodniu siłownia, więc można powiedzieć, że jakiś staż jest, ale nadal uważam, że jestem początkującym w tym temacie.
Właśnie skończyłem odchudzanie z tłuszczyku (z 84kg na 78kg). To znaczny nadal trochę go zostało, ale to się spali na redukcji.
Sylwetka i sprawność do jakiej dążę to coś pomiędzy bokserem junior cięzkiej, a cięzkej kategorii. Czyli silny, atletyczny, sprawny, ale nie przesadnie ogromny.

Trening jest już rozpisany na następne 12 tygodni (3trening masy +1 lub 2 treningi HIIT na rowerze lub w basenie) , ale mam duży problem z dietą. Chodzi o to, że mieszkam teraz w Hongkongu i wszystko co mam tu do jedzenia jest masakrycznie drogie. Generalnie jem ryż i 2 porcję kurczaka (dzielę to na dwa, bo podają tego tak dużo, że połowę jem, a drugą połowę biorę na wynos). Zakupiłem 4KG Gainer-a (https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=blade muscle maxx&ie=UTF-8&oe=UTF-8) oraz białka 2,4kg (https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=myo blend protein&ie=UTF-8&oe=UTF-8).
Jeśli chodzi o białko to myślałem o braniu je na noc w dni treningowe, a gainer codziennie, ale 1/3 porcji podanej na opakowaniu.

1. Czy moje spożycie kalorii będzie zbyt małe?
2. Co kupić, aby dawało mi kalorie oraz dostarczało potrzebne makro składniki?
3. Wszelkie porady, ponieważ w kontekście diety mam wiedzę na poziomie 1/100.

Pozdrawiam,
Daniel