SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem w odróżnieniu czego mi przybywa - masy mięśniowej czy tkanki tłuszczowej?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 3096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 95
Witam ;) Na wstępie chciałbym powiedzieć że jeżeli temat nie w tym dziale to przepraszam i proszę modów o przeniesienie ;)

Otóż 11 dni temu rozpocząłem A6W. Chodzi mi głównie o rzeźbę, a nie wzmocnienie mięśni więc stąd ten wybór :)
Ale nie w tym leży problem...
Ostatnimi czasy mój organizm pobiera bardzo dużo energii. Zapewne w celu regeneracji, ale nie mam pewności czy zwiększa sie masa mięśniowa czy sadełko :P
Odzywiam sie mniej wiecej tak:

Rano - Jakieś dwie bułeczki z szyneczką, do tego herbata i wsio.
Miedzy śniadaniem, a obiadem staram sie nic nie jesć.
Obiad - Dosyć spory, czasem bywa ze bardzo tłusty (jakieś schabowe, kurczak, ziemniaczki i suróweczki itd.)
Między obiadem a kolacją jeżeli już jem to tylko produkty zawierajace białko i węglowodany, z niską zawartością tłuszczu.
Godzina 18-20 robię A6W (zazwyczaj na głodnego, zeby spalać tkankę tłuszczowa z brzucha)
Po cwiczeniach jem bardzo solidną kolację (zwykle dużo pieczywa, szyneczka, warzywa, ser itd.). Niestety ile bym nie zjadł to za 2-3h juz jestem głodny... Podejrzewam, a nawet jestem pewien że to przez A6W i regenerację, ale nie do końca jestem pewien czy przez to nie nabieram tłuszcyku :P
W skrócie dla tych którym sie nie chciało czytać: Czy to że moje zapotrzebowanie na jedzenia wzrosło, nie przekłada sie na ilosć tkanki tłuszczowej? Czy to co zjem, po prostu idzie w masę mięśniową?

Dodam jeszcze ze przed A6W ważyłem 61 kg, a teraz (11 dzień ćw.) waże lekko ponad 63kg... Mam 168 cm wzrostu i 15 lat jakby co ;)

Troche to skomplikowane, ale myślę że zrozumiecie o co pytam ;) Jeżeli nie to będę próbował prościej :)

Pozdrawiam ;)

PS: I nie musicie pisać że A6W nie jest najlepsze... Dużo czytałem i to wiem, ale mimo to chcę spróbować :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10740 Napisanych postów 118302 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1387533
Jaką masę łapiesz czy mięsniową czy tłuszczową to Ci lustro powie, zmień nawyki żywieniowe, nie jedz dużych posiłków jedz 6 małych, na bułce z szynką nie zbudujesz mięśni, za długa przerwa w niejedzeniu do obiadu, miedzy obiadem a kolacją tylko produkty beztłuszowe, od tłuszczu się nie tyje, tyjesz od nadmiaru kalorii, na kolacje znowu pieczywo szynka i ser, to nie są źródła makroskładników które po treningu powinieneś spożywać, na noc też sie nie wolno obiadać bo organizm zamiast sie regeneować będzie się starac strawić to co zjadłeś.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 95
@anubis84

Dzięki za konkretną odpowiedź ;) Powiedz mi jeszcze jakie produkty najlepiej spozywać właśnie po treningu i jak to robić jeżeli chodzi o odstępy czasowe...
Mogę np. zaraz po A6W jeść, czy moze lepiej poczekać 1-2h? Tak samo ile godzin przed snem powinien być ostatni posiłek?
Wiem ze pytania głupie, ale jeżeli chodzi o zwiększanie masy mięśniowej to ja laikiem jestem :P
Staram sie spożywać w ciagu dnia dużo węglowodanów i białka, a jak najmniej tłustych rzeczy ;) Dobrze robię?

Jeszcze raz dzięki za porady ;) Postaram sie je powoli wprowadzać w życie ;)

Zmieniony przez - Arturo925 w dniu 2011-01-07 14:13:02

Zmieniony przez - Arturo925 w dniu 2011-01-07 14:13:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10740 Napisanych postów 118302 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1387533
Po treningu najlepiej białko z chudego mięsa najlepiej (piers kurczaka/indyka chuda ryba, tunczyk z wody) i węglę głównie ryż. A tak w ciągu dnia to kasze gryczane jaglane, ryz brazowy, platki owsiane, inne mięsa karkówka, wołowina, na noc to są różne zdania, ser twarogowy z olia z oliwek, ryba wędzona, chodź ostatnio niektórzy dobrze reagują na węgle o niskim indeksie IG (platki owsiane ryż brazowy, makaron durum, makaron pełnoziarnisty) z tłuszcem. Co do tłuszczy to te zdrowe są dobre z oliwy z oliwek, z ryb, z nasion( dynia, orzechy nerkowca, slonecznik itp)

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 95
Dzieki za pomoc ;) Bardzo pomogłeś :) Oczywiście SOG dla Ciebie ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

surówka jaką polecacie

Następny temat

Low carb na redukcje wejdz=>pomoz=>ocen

Wheyvita