SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem przy wyborze planu - 21 lat, staż 1 rok

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 576

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21 lat

Waga

92 kg

Wzrost

193 cm

Cel treningowy

Redukcja tkanki tłuszczowej, poprawienie sylwetki

Staż treningowy na siłowni

1 rok

Uprawiane inne sporty

Bieganie, basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

Na podstawie zapotrzebowania kalorycznego

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Obecnie żadnych

Ostatnio przerabiany plan

Split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad klasyczny 100 kg, martwy ciąg 130 kg, wyciskanie na ławce 80 kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171
Witajcie!
Moim problemem jest że nie potrafię sam wybrać planu. Moja przygoda z siłownią zaczęła się 1.5 roku temu gdy dostałem drążek jako prezent. Zmobilizowało to mnie - czyli 110 kg chłopaka do wzięcia się za siebie. Nie mogłem się podciągnąć ani razu. Poczytałem trochę w internecie zacząłem biegać, robić pompki, brzuszki i próbować się podciągać. Zrzuciłem 15 kg, stwardniały mi troszkę mięśnie. Po okresie około pół roku poszedłem na miejscowa siłownie - pewny że moje 10 podciągnięć podchwytem zrobi na kimś wrażenie. Srogo się zdziwiłem. Na siłowni królowały ćwiczenia o których nie miałem pojęcia - martwy ciąg, przysiady. Z pomocą 'kolegów' przystąpiłem do realizacji swojego 1 planu treningowego - fbw. Martwy ciąg, przysiady, wyciskania, podciąganie, wiosłowanie i tak w koło. Przez ostatnie 3 miesiące wykonywałem split. I nie wiem czy ten plan był beznadziejny czy ja coś robię źle, bo mam spadki siły, tłuszczu mi przybyło i ogólnie się cofam. Mój poprzedni plan wyglądał tak:
Poniedziałek - klatka/biceps
1) Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 x 10
2) Wyciskanie na skosie w dół sztangielek 3 x 10
3) Rozpiętki na bramie 3 x 12
4) Przenoszenie hantla 3 x 8
5) Rozpiętki na skosie w górę 3 x 12

1) Podciąganie wąski podchwyt 3 x 10
2) Uginanie rąk w staniu gryf prosty 3 x 10
3) Uginanie ręki z hantlą w oparciu o kolano 3 x 6

Środa - plecy/triceps

1) Podciąganie nadchwyt 3 x 8
2) Martwy ciąg na ugiętych nogach 4 x 8
3) Wiosłowanie sztangą podchwyt 3 x 8
4) Ściąganie wyciągu górnego do karku 3 x 10

1) Wyciskanie francuskie zza głowy
2) Prostowanie rąk na wyciągu
3) Pompki na triceps

Piątek - nogi/barki

1) Przysiady 5 x 6
2) Wykroki 3 x 10
3) Wznoszenie na palcach 3 x 24

1) Wyciskanie sprzed głowy 4 x 6
2) Unoszenie rąk na boki 3 x 8

Proszę o pomoc w zmianie planu ewentualne poprawki. Nie chciałbym robić masy, chciałbym zrzucić brzuch bo mam okolo 12% tkanki tłuszczowej no i zyskać trochę mięśni ale to nie mówimy o 10 kg :) Proszę o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 750 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19020
Więcej ćwiczeń na biceps/triceps niż na nogi?!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171
Taki plan mi napisano proszę o pomoc w korektach czy nowym planie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171
Pomoże mi ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad klasyczny 100 kg, martwy ciąg 130 kg, wyciskanie na ławce 80 kg

To max czy obciążenie robocze ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 171
Robocze, maksy nie sprawdzane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Potrzebuje pomocy w rozpisce ćwiczeń i porządnej diety na masę

Wheya