SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem po iniekcji

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3439

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3715
Miałem też ten sam problem jak leciałem z propem made of iran.Ale poszedłem do lekarza i powiedziałem prosto z mostu co i jak,bo na forum straszyli mnie,że wycinanki mogą być i że to zakarzenie.Lekarz zrobił mi usg uda i przepisał antybiotyk tak na wszelki wypadek i faktycznie pomogło mi po tym antybiotyku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 921 Napisanych postów 35146 Wiek 81 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 814700
w uda czy w dupe obojetnie, tak samo dobrze
a boli bo to prop,
przyzwyczaisz sie

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

chyba dobrze trafilem

Następny temat

prop cykl po długiej przerwie

Nutlove-choco