SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem - nie mogę schudnąć

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1837

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Ćwiczyłem przez ok. 4 miesiące, odchudzałem się trochę więcej i schudłem ok. 20 kg. Obecnie ważę 80 kg i po miesiącu przerwy powróciłem do treningu. Nie schudłem ani trochę, w pasie też nic nie spada (97 cm). Nie wiem co jest tego przyczyną, ale już nie mam motywacji patrząc jak się staram i nic to nie daje. Mój trening to 3x w tygodniu FBW + 3x w tygodniu interwały. Do tego dieta, która wygląda mniej więcej tak:

1) placek owsiany z 3 jaj i 50g owsianych + garść orzechów + warzywa
2) koktajl proteinowy (100g twarogu, 2 jaja, łyżka miodu, 300ml mleka)
3) 200g piersi + 50 g ryżu (przed treningiem)
4) 200g piersi (po treningu)
5) tutaj różnie, czasami go nie ma, ale jak jest to 120g tuńczyka + warzywa
6) serek wiejski + garść rodzynek

Powiedzcie mi co robię źle, bo już po prostu mam dość.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Coz zapewne na poczatku dales bardzo duzy ujemny bilans kaloryczny, co zaowocowalo spadkiem masy miesniowej i spowolnieniem metabolizmu. Taki scenariusz jest najbardziej prawdopodobny.
Druga sprawa ze czym jestesmy chudsi tym trudniej sie chudnie.

Pokaz swoj trening, powiedz jak wzrosly wyniki silowe w czasie pierwszego cyklu redukcyjnego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
A
Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowy uda)
Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowy uda)
Wspięcia stojąc 3 serie (łydki)
wiosłowanie hantelkami 3 serie (najszerszy grzbietu)
Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 serie (klatka piersiowa)
Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie (naramienne)
Uginanie ze sztangą 2 serie (biceps)
Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie(triceps)
Brzuch

B
Przysiady wykroczne 3 serie (czworogłowe uda)
Spięcia siedząc 3 serie (łydki)
Wiosłowanie sztangą 3 serie (najszerszy grzbietu)
Unoszenie tułowia z opadu 3 serie ( prostowniki grzbietu)
Wyciskanie hantli skos 3 serie (klatka piersiowa)
Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia (do mostka) 2 serie (naramienne)
Pompki w podporze tyłem 2 serie (triceps)
Uginanie ramion z hantlami 2 serie (biceps)
brzuch

To jest trening. Jeśli chodzi o ciężary to się zwiększyły na prawdę niewiele. Co do tego co powiedziałeś jest to bardzo prawdopodobne, bo nie liczę/liczyłem kalorii, po prostu jadłem, na początku mniej więcej tak jak jest teraz, tyle że 2 posiłek to był chleb z szynką, ale właśnie 2 tygodnie temu zmieniłem to na ten koktajl. Co teraz zrobić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Pomoże ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Nie upominaj sie nie siedzimy tu 24h na dobe, mamy swoja prace i swoje zajęcia.

Z treningu proponuje 5x5 zobacz sobie w postach podwieszonych w dziale trening dla poczatkujacych, Jakis ciezki trening na samych zlozonych za nie w trice i bice sie bawic. Konkretnie i ciezko. I sila ma isc w gore jak nie idzie znaczy ze dieta słaba. N atym sie skupisz treningi maja byc porzadne i po silowym aero tak ok 20min

Co do diety to od początku liczysz swoje zapotrzebowanie i układasz dietę ilość białka to masz chyba prawidłową, ale tłuszczu nie widać. Zresztą przy twojej wadze to pewnie potrzeba ok 2500kcal na start,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Do 2 i 5 posiłku dodam tłuszcze i sądzę, że powinno być dobrze.

Czytałem o tej metodzie 5x5 i póki co odpada to u mnie, bo ćwiczę w domu i mam tylko 50kg obciążenia póki co i w najbliższym czasie będę zamawiał więcej. Jakiś inny trening możecie polecić? Czy dalej standardowe FBW?

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-26 16:34:37

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-27 08:38:04

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-27 20:06:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 282 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2293
Czyli stosuje się do zaleceń podanych wcześniej, oprócz FBW 5x5.

Mam nadzieję, że się uda bo jak nie to się już chyba poddam... Tyle wysiłku, zero efektów...

Zmieniony przez - Blood Btz w dniu 2010-02-28 11:36:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co jest lepsze na pośladki???

Następny temat

HIIT + Aeroby = Dużo ?

Wheyvita