SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem - lekkie dysproporcje

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1573

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

20

Waga

91

Wzrost

188

Staż treningowy

2 lata

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Siłownia 3x w tygodniu

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

siłownia

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

180/270/90

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1434
Witam, 2msc temu wstawiałem plan, cwiczyło się spoko, czuć przyrosty w sile i w sylwetce (pomimo ujemnego bilansu kalorycznego). Zredukowałem troszkę kilogramów (6-7) i niby wszystko spoko. Ponad 6 tygodni ćwiczyłem FBW 5x5, siła wszędzie szła, tylko nie na klatce. Do pewnego momentu spoko, a pozniej pomimo deloadu dalej nic. Przede wszystkim chciałem rozwinąć kopyta (łydki zawsze chyba będą małe, tak mi mówią), plecy i powiem że jestem zadowolony. Teraz widzę że łapy i klatka troszkę odstają. I chciałbym zapytać czy są jakieś plany treningowe na priorytet. Chciałem kombinować tak:
Pon : Klata + bic
Śr: FBW (nogi, plecy , barki itp)
Pt: Klata + tric
Lecz nie wiem czy to dobry pomysł. Sorry że tak chaotycznie napisane, ale prosiłbym o pomoc :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8739 Napisanych postów 111371 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1355507
mała objętość Ci wyjdzie na plecy i nogi i to jedynie jeden trening w tygodniu nie lepiej zrobić jakieś push pull czy dać 4 treningi i to rozbić jakoś

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1434
Przy 4 treningach można by tak?
Pon: Klata + tric
Wt: Nogi
Czw: Klata + bic
Pt: Plecy + barki
Albo jakos w 3 dni pokombinować, no ale pomysłu nie mam.


Zmieniony przez - adammm98 w dniu 2018-06-27 21:36:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8739 Napisanych postów 111371 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1355507
w 3 dniach tak trochę mało bo jedyna sensowna opcja to chyba
klatka bic
nogi barki
klatka plecy

I moze triceps do nóg wepchnać bo inaczej cieżko na 3 dni to zrobić

Lub klatka

dół

góra

Klatka

push

Pull

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1434
A tak jak wyżej rozpisałem to w miare spoko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1434
Myślę o takim czymś
Poniedziałek:
1. WL 6x 6,5,4,3,2,1
2. Wyciskanie hantli skos 10-10-8-8
3. Rozpiętki płaska 4x12-15
4. Wyciskanie Francuskie oburacz 3-4x 10
5. Prostowanie linki na wyciagu 3x12
6. Pompki Odwrotne 3x12-15
Wtorek:
1. Podciaganie na drązku 4-5 x 5 ( Ewentualnie sciaganie drazka z góry)
2. Wiosło sztangą 12-10-20-8
3. Wiosło hantla 4x12-10
4. Narciarz 4x15
5. OHP 4x5-7
6. Wznosy bokiem 3-4 x 15
7. Face Pull 3-4 x 12
Czwartek:
1. Przysiad 12-10-20-8
2. Prostowanie nog 20-10-60
3. Wykroki 2x 30
4. MC 5x5
5. Uginanie podudzi 20-10-60
6. Cos na łydki 4x30
Piątek
1. Wyciskanie skos sztangi 4x8
2. Wyciskani hantli plasko 12-12-10-10
3. Rozpietki brama dol/gora 4x12
4. Przenoszenie hantli (? nie wiem czy to potrzebne)
5. Uginanie sztanga 16-25-8
6. Uginanie supinacja 3x12-16
7. Wyciag uginanie 3x15


Zmieniony przez - adammm98 w dniu 2018-06-28 10:16:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8739 Napisanych postów 111371 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1355507
na klatkę 3 ćwiczenia na triceps też 3, do jednego powtórzenia bym nie schodził w treningu jak już to prędzej 5x5 zrobić
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1434
No właśnie z tym 1 powtórzeniem to za duże obciążenie układu nerwowego chyba. Ale no kurde leciałem na 5x5 i siła stoi. Na 5x 77,5 i nic więcej. A kiedyś Max poszedł 90 kg. Co wydaje mi się śmiesznie mało biorąc pod uwagę że ja mc lecę ponad 150kg a siad na 135x2.
Polecilby ktoś jakiś typowo siłowy trening na klatkę ? W sensie w poniedziałek robić ja siłowo a w piątek pod hipertrofię. Dobry pomysł?


Zmieniony przez - adammm98 w dniu 2018-06-28 22:06:58
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] KapiXXX "Sportowe Maksimum"