SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem... matka

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3012

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 55 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1033
Witam, mam problem otóż moja matka zaczyna coś knuć. Podsłuchałem niechcący jak gadała z koleżanką, że chce spisać skład mojego Xpanda i skonsultować to z jakimś specjalistą w szpitalu. Moje pytanie brzmi: czy lekarz może coś powiedzieć, że któryś ze składników może szkodzić mojemu zdrowiu? Dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 4590 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40065
Znajac zycie pewnie powie ze to gowno i ze watroba ci odpadanie

Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1473 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21949
najlepiej wyslij mame do lekarza sportowego, zreszta przejdzie jej z czasem
pozdro

Po kontuzji, wracam małymi kroczkami do formy :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
powiedz mamie ze raczej nie znajdzie specjalistów od odżywek w szpitalu. chyba ze ktoś ćwiczy. yakumo ma słusznosc, najprędzej lekarz sportowy moze sie wypowiedziec na ten temat.

moze mysli ze to sterydy? w extra large jest artykuł pt"jaka jest roznica miedzy sterydami a odżywkami" lub cos podobnego, mozesz ją zachecic do przeczytania go.

Zmieniony przez - PePoNeNt w dniu 2008-12-29 09:18:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3164
nie przejmój się tak przejdzie jej moja sie akurat nie czepia bo niema zielonego pojęcia za to ojciec mi powiedział, że moge doprowadzić do przerostu mięśnia sercowego o kurva!!!!! i że niebedzie mi stawał tyklo wiśiał jak flak hehe. Pozdro

"co wypijesz to wypocisz, co Cię nie zabije to Cię wzmocni"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
co do serca to twoj ojciec mial racje
ale to nie zadna patologia tylko normalne zjawisko u czynnych sportowcow.
wystepuje czesto przerost lewej komory.

co do erekcji to nie ma to wpływu(przynajmniej nie ma udowodnionego badaniami negatywnego wplywu)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 82 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3164
co do serducha to wiem ale nie jest to tak w jaki sposób on to widzi.

"co wypijesz to wypocisz, co Cię nie zabije to Cię wzmocni"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 9947 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52544
Uno-odzywki maja wplyw na stan naszego organizmu, w wiekszym, czy mniejszym stopniu. Przy odzywkach branych odpowiednio nie jest to nic wielkiego i strasznego, co jakis czas warto sobie zrobic OUT i wziasc cos dla dobra watroby. Jezeli lekarz jest kumaty postara sie to wytlumaczyc, jezeli nie, nastraszy rodzicow jakims gownem.

Secundo-Lekarz sportowy to lepsze wyjscie. Ja mam w rodzinie ciotke po farmacji, wiec zawsze trzyma moja strone, zreszta jak siadnie i pogadasz z rodzicami to sie uspokoja, zwykle strach jest wynikiem niewiedzy.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 189 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2169
Moja mama cały czas mówi, żebym nie brał tego "świństwa"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
moja do tej pory tak mowi:)
ale czasem sama kosztuje jakie pije odżywki
i sama je glukozamine, spalacz i witaminy ktore dostala ode mnie w prezencie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 280 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6133
a jak sie tłumaczycie? ja mowie ze to tylko szama w prochu

każdy rozstęp to postęp

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

6 weidera na cale cialo?

Następny temat

PVL NOX STAC

Fitmeal