SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1355

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. Mam taki problem że ćwiczę już ok 6 miesięcy i nie mogę rozbudować klaty i pleców. Dla porównania biceps i triceps rosną prawidłowo. Ostatnio mój plan wygląda tak:

1 dzień - klata na ławce 4 serie x 10 powt.
rozpiętki 2 serie 10 powt.
pompki na poręczach z nogami na poziomie 30 cm - 3 x 12
unoszenie sztangi stojąc 3 x 10
unoszenie sztangielek na ławce 45st. 3 x 10-12
i triceps oraz łydki i przód barków.
2. dzień wolne.
3.dzień - plecy - ściąganie do drążka na najszerszym chwycie 3 x 7-8
martwy ciąg 3x 10
ściąganie wyciągu do klaty 3x10
wyciskanie z za pleców hantelkami 3 x 10
sciąganie hantelek pochylona postawą (na tylny akton) 3 x 10
i biceps oraz uda i tył barków.


Co jest nie tak w tym planie? Oczywiście dieta jest( b-2,2 w 4-5,t1,7)
Chodzi mi o klatke i plecy aby je dobrze rozbudować, gdyż zauważyłem że biceps i triceps zaczyna nie proporcjonalnie rosnąc do klatki i pleców. Proszę o jakieśsugestie i ew. zmiany w treningu. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Będzie okej, zrób takim cięzarem aby kazde powtórzenie w serii było wykonane poprawnie technicznie z zapasem 1-2 powtórzenia w serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
"Co jest nie tak w tym planie"

klasyczna T.O.A.L.E.T.A

wypelnij ankiete i wklej pok az caly plan bedziemy myslec.

ściąganie do drążka na najszerszym chwycie 3 x 7-8
ściąganie wyciągu do klaty 3x10
sciąganie hantelek pochylona postawą (na tylny akton) 3 x 10

takimi cwiczeniami i przez 10 lat nie zbudujesz pleców
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiek : 20

Waga : 72

Wzrost : 177

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 6 mies ciągle

Uprawiane inne sporty : koszykówka, boks

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full bez linek

Dieta : jest w poscie powyzej rozpisane.

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreatyna, bcaa

Ostatnio przerabiany plan: w pierwszym poscie

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 70, 90, 70

Jakie zmiany zrobic? :) Proszę kolege o pomoc :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
hollister4

Uprawiane inne sporty : koszykówka, boks - ile kiedy ??? czy boks ma dla ciebie znaczenie lub koszykówka myslisz o tym powaznie , w ktore dni ??

"Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 70, 90, 70 "

to sa twoje maxy ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Boks i koszykówka jako hobby :)

To nie są maxy, to są cieżary na serie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 620 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10141
w 6 miesięcy nie rozbudujesz klatki i pleców. Są to duże partie mięśniowe, nie rosną tak szybko jak ramiona. Na solidne efekty musisz niestety poczekać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
W 6 miesięcy może uzuskać całkiem dobre efekty choć zależy to od wielu składowych [dieta,sen,trening itp.] Na jakim zakresie powtórzeń pracujesz na tych cięzarach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Robiłem ok 6-7 na początku. Potem podwyższałem systematycznie i doszedłem do ok 10 powtórzeń.

Ja wiem że efektów nie ma od razu i jestem cierpliwy:) ale klata i plecy są praktycznie te same wymiary. Dla porównania biceps i triceps osiągnął spory rozrost i jestem zadowolony. Może je za bardzo katuje? Nie wiem. Dbam o diete, regeneracje suplementacje. Chciałbym wypróbować coś nowego, co by mi pomogło w lepszym budowaniu tych właśnie partii mnięśniowych. Doradzcie mi coś:) licze na wasze doświadczenie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Ile masz dni treningowych ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
co drugi dzień cwicze.

przykładowo.

pon klata
wt wolne
sr. plecy
czw. wolne
pt. klata
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na kaloryfer

Następny temat

Prośba o sprawdzenie planu treningowego świeżaka.

Black weekend