SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośna o ocenę mojego FBW (Rion10)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 899

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
Witam.
Proszę o ocenę mojego planu FBW. W układaniu go opierałem się na planie autorstwa Riona. Ćwiczyłem wcześniej planem split partia 2x w tygodniu. Teraz postanowiłem zabrać się za FBW, ponieważ przeczytałem tu, że jest to najskuteczniejsza metoda treningu na początek. Mój plan wygląda następująco:

A
Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 serie (klatka piersiowa)
Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie (naramienne)
Wyciskanie francuskie siedząc 2 serie(triceps)
Podciąganie na drążku 3 serie (najszerszy grzbietu)
Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowy uda)
Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowy uda)
Uginanie ze sztangą 2 serie (biceps)
Wspięcia stojąc 3 serie (łydki)
Brzuch

B
Wyciskanie sztangi skos 3 serie (klatka piersiowa)
Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia (do mostka) 2 serie (naramienne)
Pompki w podporze tyłem 2 serie (triceps)
Wiosłowanie sztangą 3 serie (najszerszy grzbietu)
Skłony "Dzień Dobry" 3 serie ( prostowniki grzbietu)
Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowe uda)
Uginanie ramion z hantlami 2 serie (biceps)
Wspięcia stojąc 3 serie (łydki)
brzuch
Zastanawiam się czy w planie A podciąganie na drążku dać nachwytem czy podchwytem oraz w planie B uginanie ramion chwytem zwykłym, młotkowym czy może z supinacją? Zastanawia mnie także ile powtórzeń wykonywać? Zawsze wykonywałem 8-10 powtórzeń. Nie wiem jak wykonywać w tym przypadku. Proszę o porady.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 63

Wzrost: 173

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: Kilka miesięcy ( trudno powiedzieć dokładnie)

Uprawiane inne sporty: Wcześniej aktywnie piłka nożna, teraz już dość rzadko

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka, sztanga, hantle, drążek.

Dieta: Jest w miarę możliwości.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: System protein 80
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
Odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5188 Napisanych postów 59093 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726380
jest bardzo podobny domojego planu ale z tego co widze jakieś modyfikacje w treningu B wprowadziłeś

wywal unoszenie z opadu jeśli dałeś klasyczne przysiady

podciąganie zostaw nachwyt jeśli chcesz go zamienic na podchwyt wyeliminuj ćwiczenie na biceps

zakres powtórzeń możesz zostawić jak miałeś dłąbym na barki większy 12-15

w razie pytań pisz

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
Dzięki. zastanawiam się nad wprowadzeniem szugsów do któregoś z planów. Co o tym myślisz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5188 Napisanych postów 59093 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726380
nie ma potrzeby już tak sie rozdrabniac powinieneś w planach FBW kolejnych cyklach stosować zmniejszoną ilość ćwiczeń a ćwiczenia typu martwy ciąg czy podciąganie wzdłuż tułowia atakują czworoboczny

Plany FBW kształtują sylwetkę jako całość używasz podstawowych wielostawowych ćwiczeń

jak chcesz się zatroszczyć o detale ładujesz sobie splita 4 dniowego i tam bawisz się w detaliste

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1415
Ok. Nie wiedziałem, więc zapytałem. Dostałem profesjonalną odpowiedź. Dziękuję.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mięśnie brzucha

Następny temat

Rzeźba mięśni brzucha

Nutlove-choco