SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o ułożenie planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 578

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34
Siema wszystkim :)
Chciałbym zacząć ćwiczyć tak żeby się wzmocnić ponieważ coś jest nie tak ze mną myślałem że mam kolana przemęczone kupiłem Animal Flex ale nie pomaga dopiero skończyłem rehabilitacje na krzyż (odcinek lędźwiowy) i nie pomogło. Ćwiczyłem na siłowni juz bo mam w garażu moich wujków kiedyś ćwiczyli ale jeden sie wyprowadził drugi niema czasu. Mam ławke długi gryf 2 krótki i jeden krótki łamany mam sztangielki. Chciałbym się wzmocnić mam problemy z kolanami myślałem że są przemęczone ale chyba jednak nie ;/ Jeżdże wyczynowo na rolkach i kolana już nie wyrabiają a zrobiłem sobie przerwe 2 tygodnie tylko praca i rehabilitacja i odpoczynek. Więc juz mam w******e na odpoczynki itp chce się naprawić wzmacniając sie i prosiłbym o jakiś plan treningowy taki na początek dawnoooooo nie ćwiczyłem bo jak kiedys w martwym ciągu za dużo podnosiłem skończyło się to przepukliną ;/ Prosiłbym jakiś taki wprowadzający plan i czy jakieś odżywki czy coś zacząć brać (biore animal flex) no to:
Waga: 75/80
Wzrost: 188
Wiek: 19lat
Kondycja: Nigdy nie miałem gorszej ;/

Bardzo bym prosił o rade co zrobić czy może biegać najpierw zacząć czy jakieś lekkie na siłowni i czy cos brać
BARDZO BYM PROSIŁ O POMOC BO JUŻ NIE WIEM CO MAM ROBIĆ

POZDRO DLA WSZYSTKICH PATRYK :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 19

Waga: 75/80

Wzrost: 188

Cel treningowy: wzmocnienie ogólne powrót do kondycji

Staż treningowy na słowni: dawno nie ćwiczyłem

Uprawiane inne sporty: rolki wyczynowo

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka, długi gryf 2 krótkie proste i jeden łamany sztangielki w garażu

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: problemy z kolanami i krzyżem odcinek lędźwiowy

Zażywane suplementy: animal flex

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1005 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10849
tutaj planów nie układają ;D

http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Ułóż sobie plan na każdą partie ciała 3 ćwiczenia na które pozwalają Ci posiadane sprzęty

Give me some SOG, Gimmie Gimmie some SOG :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 34
Dzięki :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosba o pomoc z planem na sile

Następny temat

Długofalowo znaczy skutecznie