SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o ułożenie diety & treningu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1039

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Waga

66 kg

Wzrost

183 cm

Staż treningowy

ćwiczę od 3 miesięcy hantlami

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Piłka nożna 4x w tygodniu po 45 minut, hantle codziennie

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej

obojętne

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

nie stosowałem

Możliwosci finansowe

średnie

Cel/problem/opis

przybranie na masie, rzeźba
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 295
Cześć, mam 16 lat i ostatnio postanowiłem że już chyba czas się za siebie wziąć, tym bardziej że na horyzoncie pojawiła się pewna panna i chciałbym wyjść z nią też np. na basen :)

Jeśli chodzi o motywację to nie ma u mnie z tym problemu. Ostatnio ukończyłem a6w i ogólny zarys kaloryfera jest ale pełnym kaloryferem bym tego nie nazwał. Ogólnie dość często uprawiam sport, mam w domu drążek i hantle. Problem w tym że efektów albo nie ma albo są znikome.

Mam bardzo szybki metabolizm i mimo że dużo jem to i tak nie przybieram. Proszę o jakieś rady, ułożenie diety czy polecenie jakichś ćwiczeń :)

PS: Nie chciałbym się faszerować różnymi niezdrowymi suplementami, czy zbudowanie rzeźby jest bez nich możliwe ? :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert