SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o sprawdzenie diety i wartosci.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49
Witam.
Przeglądam to forum od dłuższego czasu. Szukam dobrej diety na spalenie tłuszczu, najbardziej mi zależy na zrzuceniu tego w obrębie brzuszka;). Tak jak już czytałem na forum i też tak uważam. Nie liczy się waga tylko sylwetka. Ja nie dbam oto ile ważę, chce dobrze wyglądać. Na bazie tematu „Dieta- Zrób to sam" ( http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657 ) obliczałem ile powinienem jeść białek tłuszczów i ww. na bazie też tego tematu i odnośników z niego starałem się dobrać jak najzdrowszą dietę i z takich produktów które mi w tym pomogą. Nie dbam o monotonność posiłków. Mi to odpowiada, że mógłbym jeść przez cały dzień to samo (w innych proporcjach w zależności od godziny). Podobierałem jednak takie produkty by mi smakowały i tyle. Mam jednak pytanie podstawowe. Z wyliczenia w tym dziale wyszło mi, że mam jeść dziennie:

146 gram białek
219gram cukrów
179 gram tłuszczy

Wszystko by było ok., gdyby nie wartość tłuszczy. Nie wiem czy coś nie pomyliłem się, co do nich. Trochę dużo wyszło. Wiem, że to nie tłuszcze są kaloryczne tylko cukry, no ale mam wątpliwości.

Wymiary wagowe itp. To:
wzrost 177cm
waga 73kg

a wyliczone wartości zapotrzebowanych kalorii na dzień to 3076 (oczywiście po odjęciu wartości 500 by tracić tkankę tłuszczową)

Ćwiczę 4 razy w tyg. Bo tak czytałem jest najlepiej by pozwalać się regenerować mięśniom itp. Ale oprócz normalnych ćwiczeń codziennie trochę biegam (to się wyda śmieszne ale na tej gazeli z mango :), mamuśka sobie kupiła, a ja by nie biegać po wsi bo nie za bardzo mnie na niej lubią, to biegam na niej) jakieś 1.5 ale chce zwiększyć „dystans", do tego dochodzi ćwiczenia jakie rozpocząłem na brzuch w zeszłym tyg to jest Aerobiczna "szóstka" Weidera i skakanka przez jakieś 10/15 min (w dni treningowe to jest rozgrzewka).

Sama dieta wygląda u mnie tak:

pieczywo pełnoziarniste 11,4b 1,2t 81,1ww 335Kcal 100gram 11,4 1,2 81,1 335
Polędwica z indyka 15,8b 4,6t 0,1ww 106Kcal 65gram 10,27 2,99 0,065 68,9
Olej słonecznikowy 0b 100t 0ww 892Kcal 40gram 0 40 0 356,8
205gram 21,67b 44,19t 81,165ww 760,7Kcal

Pozostałe posiłki różnią się tylko ilością gramów, a w jednym z posiłków zamiast polędwicy umieściłem podsmażaną pierś z indyka pytanie czy jeśli bym go potraktował troszeczkę przyprawami i smażył na patelni z olejem z nasion słonecznika ( słyszałem że taki jest najbardziej zdrowy i dietetyczny bo zawiera najwięcej tłuszczy wielonienasyconych) to czy dalej będzie można powiedzieć, że to jest lekko strawne i dietetyczne :/? Do tego są też odżywki białkowe, które w dalszym planie umieściłem.

Jak już mówiłem nie przeszkadza mi monotonność w posiłkach. Pytanie tylko czy dobrze podzieliłem to wszystko i rozdzieliłem na poszczególne pory dnia. Dodam jeszcze, że z reguły ćwiczyłem po nocach (mam małą salkę, w której mam trochę sprzętu i tam sobie ćwiczę) teraz staram się ten trening wpasować między 16 a 19. Dodam jeszcze, że aktualnie jestem na kreatynie, biorę przed posiłkami (ale tylko przed 2 i po treningu) Amino 4500, oraz przed i po treningu BCAA. Po serii z kreatyną, która kończy się lada moment włączę sobie przed bieganiem kofeinę. Słyszałem, że bardzo pomaga spalać i jest naturalnym preparatem do tego, powiedział bym, przystosowanym. Trening by dużo o nim teraz nie pisać to tak:

Poniedziałek: nogi. I dolne partie.
Wtorek: hantle, triceps i bark
Środa: bieganie
Czwartek: parę ćwiczeń na atlasie na grzbiet, wyciskanie czy wypychanie nie wiem jak to napisać po prostu coś podobnego jak podnoszenie sztangi tylko siedząc ;)
Piątek: bieganie
Sobota: sztanga, tak zwane rozpiętki i podciąganie na drążku.
Niedziela: bieganie

Podkreślę jeszcze to, że na razie nie chce rozwijać mięśni. Tym dokładnie zajmę się później. Przede wszystkim chce spalić tłuszcz z brzucha, a kreatynę biorę teraz, bo wróciłem do treningów po pół rocznej przerwie i (przynajmniej mi) łatwiej się z nią wraca do formy.
Co wy na taki plan dietowy i ćwiczeń? Coś dodać coś odjąć?


Zmieniony przez - maddog1984 w dniu 2006-04-04 17:38:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49
No panowie lub panie. Powiedzcie coś, co myślicie i ty mzestawie....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3246 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14357
daj 220ww 180b 80t wychodzi ponad 2300kcal i obserwuj a jak nie bedzie efektow to mozesz zmniejszyc tluszcze do 1g lub 0.8



Zmieniony przez - LUKI w dniu 2006-04-05 14:07:27

misiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49
To ucinam prawie 1200 kalorii. Nie za dużo trochę? Mówię, że te wartości, co mi już wyszły to są po odcięciu już z całości 500kcal. Jesteś pewny że mam uciąć aż o tyle? :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3246 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14357
Troche duzo wyszlo Ci na redukcji przy tej wadze, Ty znasz lepiej swoj organizm ale ponad 3000kcal przy wycince to nie bedzie za dobra redukcja podstawowe zalozenia 3ww 2.5b 1t a reszta nalezy do Ciebie czyli obserwujesz i kombinujesz

misiek

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49
bardzo dziękuje za rade... zaraz naniose oporawki do menu... :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy to szkodzi??

Następny temat

Gdzie tkwi błąd? Dieta redukcyjna.

Wheya