SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o rady: trening, kondycja, siła, walka

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10862

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 39
Jestem „zielony" i chciałbym wyrobić sobie dobrą kondycję i siłę. Trenuje regularnie 2miesiąc amatorsko w domu. Chcę dołączyć bieg, nie mam zamiaru spalać tłuszczu!!! Jak pogodzić bieg z treningiem? Jak można wyrobić sobie tak kondycje, aby waląc załóżmy 20min bez przerwy w worek nie odczuwać zmęczenia? Prosiłbym o garść porad!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 481 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 3800