SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o rade w sprawie diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1101

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1024
Cześć mam kilka problemów w związku z dieta i chciałbym prosić o radę.A więc od początku: mam 170cm i około 70 kg wagi z czego około 16% to tłuszcz - więc niedawno zacząłem redukcje. Według wzorków wyszło dzienne zapotrzebowanie na około 1850kcal. Odjąłem 400 (żeby przynajmniej było 25kcla na kg beztłuszcowej masy ciała - gdzieś tak wyczytałem)i wyszło 1450kcal. W sumie bardzo mało więc żeby dac rade wspomagam sie thermalem i jakoś daje rade. Wychodzi 2g białka 2g ww i 0,5 g tłuszczu.
1. Czy sa jakieś wartości minimalne składników które powinno sie spożywać? (np przynajmniej 50g tłuszczu dziennnie)?
2. Strasznie dużo śpie - dzisaj np. 13 godzin - troche mnie to niepokoi - zawsze byłem spiochem ale bez przesady, nie moge sie podnieśc na wykłady. Czego to może być wina i co z tym zrobić?
3. Trening siłowy mam w godzinach 21 - 23 a kłade sie o 1.
- Jak powinien wyglądać posiłek potreningowy? (ww proste czy już samo białko, a może bcaa)
- No własnie czy da sie sprawić żeby w nocy podczas snu palić tłuszcz kiedy podczas treningu pozbedziemy sie glikogenu? Czy generalnie to niemożliwe i powinienem raczej dostarczyć ww. Mozę jest jakiś sposób żeby to wspomóc ( dużo wody, białko, bcaa, może kilka minut HIITa na koniec treningu)
- Jeśli jest to możliwe to rano powinienem jesć węglowodany (według konwencji) czy raczej w upartego próbowac organizm przestawiać na tłuszcze i zjeść sniadanie białkowo tłuszczowe.

Z góry dzięki za wszelką pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2453 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37352
zapotrzebowania malutko Ci wyszlo, zajzyj tutaj
http://www.sfd.pl/temat221775/

1. Czy sa jakieś wartości minimalne składników które powinno sie spożywać? (np przynajmniej 50g tłuszczu dziennnie)?

TLUSZCZU POWINNO BYC CONAJMNIEJ 1g/kg masy ciala
BIALKA JEDZ 2g/kg mc
A RESZTA ZAPOTRZEBOWANIA Z WEGLI (OCZYWISCIE JESLI JESTES NA ZBILANSOWANEJ DIECIE)

2. Strasznie dużo śpie - dzisaj np. 13 godzin - troche mnie to niepokoi - zawsze byłem spiochem ale bez przesady, nie moge sie podnieśc na wykłady. Czego to może być wina i co z tym zrobić?

PRZEMECZASZ SIE, ZA DUZO CWICZYSZ ZA MALO KALORII DOSTARCZASZ

3. Trening siłowy mam w godzinach 21 - 23 a kłade sie o 1.
- Jak powinien wyglądać posiłek potreningowy? (ww proste czy już samo białko, a może bcaa)
- No własnie czy da sie sprawić żeby w nocy podczas snu palić tłuszcz kiedy podczas treningu pozbedziemy sie glikogenu? Czy generalnie to niemożliwe i powinienem raczej dostarczyć ww. Mozę jest jakiś sposób żeby to wspomóc ( dużo wody, białko, bcaa, może kilka minut HIITa na koniec treningu)
- Jeśli jest to możliwe to rano powinienem jesć węglowodany (według konwencji) czy raczej w upartego próbowac organizm przestawiać na tłuszcze i zjeść sniadanie białkowo tłuszczowe.

PO TRENINGU SILOWYM WW PROSTE (+EWENTUALNIE ODZYWKA BIALKOWA) I PRZED SAMYM SNEM BIALKO
TLUSZCZ I TAK SIE BEDZIE W NOCY SPALAL (BEZ HIITA)
ZALEZY OD DIETY JAKA STOSUJESZ, OGOLNIE WW W CIAGU DNIA JEDZ GLOWNIE Z WARZYW A ZWRACAJ SZCZEGOLNA UWAGE ABY WIEKSZOSC WW BYLA DOSTARCZONA W OKRESIE OKOLOTRENINGOWYM

a great flame follows a little spark

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1024
Dzięki,

Piszesz "zapotrzebowanie malutko Ci wyszlo"

Z wzoru
70kg x 24 x 1,1(cwiczenia 3x wtygodniu a tak to siedze) = 1848
1848 - 400 = 1450 jak nic

"TLUSZCZU POWINNO BYC CONAJMNIEJ 1g/kg masy ciala
BIALKA JEDZ 2g/kg mc
A RESZTA ZAPOTRZEBOWANIA Z WEGLI"

Jestem na zbilansowanej diecie, ale tak kurcze wyjdzie mi
2g B , 1g T, i tylko 1g ww - w sumie 1470 kcal. To jest 70 gram węgli dziennie - to nie jest za mało?


Chyba dałem soga ale pewnosci nie mam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2453 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 37352
zapoznaj sie z linkiem ktory wyzej podalem i oblicz wg tamtego wzoru swoje zapotrzebowanie bo jak dla mnie to bardzo malo Ci wyszlo

dlugo juz sie redukujesz?

na poczatku (1-2tygodnie) ustal zapotrzebowanie na zero zeby rozkrecic metabolizm i pozniej odejmij od tego 10-15% i oczywiscie cwicz silowo spore ciezary 6-10 powt, podstawowe cwiczenia. to pozwoli Ci zachowac miesnie i rozkrecic metabolizm a aeroby jak juz sam chcesz ale nie przesadzaj

1g tluszczu /kg mc to takie minimum zeby gospodarka hormonalna dobrze funkcjonowala (czy jakos tak)

a great flame follows a little spark

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1024
Obliczyłem według wzoru - wyszło mi 2100 kcal, z tym że za dużo tam jest niewiadomych - podane są przedziały, a cięzko mi jest ocenic czy mam trening intensywny, czy wziąć 6 czy 10%. Ale dobra załóżmy że jest to ok to wtedy na ujemnym bilansie bedzie koło 1600 a jak dołoże 3x basen (na razie brak było czasu) to gdzies 1800 no to już nie tak źle

Jestem na 1400 kcal już 2 tygodnie a s sumie efektów nie widze. No znaczy jeszcze za wcześnie na efekty ale w sumie mogłem spowolnić metabolizm - jest jakiś sposób zeby go podkręcić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 15094 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101685
do linka Wasabi, dorzucę jeszcze ten:

http://www.sfd.pl/temat231127

warto poczytać.
to, że nie ma efektów, może mieć przyczynę w źle dobranych produktach lub ZBYT NISKIEJ kaloryczności diety. na 70 kg. wagi 1400 kcal to zdecydowanie za mało.

Zmieniony przez - wylliam w dniu 2006-02-01 23:30:52

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Banan jako przekąska tuż po treningu.

Następny temat

CZy da sie jakoś bez środków...??