SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o poradę. Dieta i Trening.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1641

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1473
Mam 21 lat, 161cm wzrostu, 65kg wagi. Od kilku lat mam problem z brzuchem a konkretnie z tłuszczem na nim zalegającym. Moja dieta to:

Śniadanie ok. 7.00: 100gr płatków Nestle Fitness bez mleka (po prostu je lubię)

Obiad ok.14: torebka (100gr) gotowanej kaszy gryczanej bądź ryżu lub kotlety sojowe.

Kolejny posiłek ok.18:
- 4 białka jaj
- 3łyżki płatków owsianych
- 3 łyżki otrębów przennych
- łyżka miodu
- 2 łyżki mleka sojowego
- szklanka maślanki
Wszystko zmiksowane

Kolacja ok 24: Serek Cottage

Kilka razy dziennie herbata czerwona bez cukru.

Mimo iż wszystko jest naturalne to jednak nie mogę zgubić tego tłuszczu. Próbowałem ćwiczyć (6 weidera) ale nie mogłem poprawnie przejść przez pierwszy dzień. Problem prawdopodobnie tkiwi w tym, że mam bardzo rozwinięte mięśnie nóg natomiast góra to praktycznie tłuszcz. Na 10 piętro wchodzę nawet się nie męcząc a 10 "brzuszków" robię z wielkim trudem.

Czy w mojej diecie są jakieś błędy? Jak powinienem ćwiczyc by rozbudować górę (sprzętu nie posiadam) i zrzucić tłuszcz?. Może jakieś suplementy? Czy warto inwestować w wynalzki typu AbSwing reklamowane w telewizji? Wakacje się zbliżają i chcę jakoś wyglądać.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
sory ale moim zdaniem to głodówka
sniadanie o 7.00 a nastepny posiłek za 7h?

Zmieniony przez - Damixxx w dniu 2005-04-11 06:21:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1473
A co w tym takiego dziwnego?? Zapewniam Cię, że głodny nie chodzę... :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43234
tragedia , 0 pojęcia
zacznij studiować POstY PodWIesZonE

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4444 Napisanych postów 66274 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694733
Rzeczywiscie bardzo słaba dieta. Musisz poczytac o podstawach odzywiania, ktore znajdziesz w postach podwieszonych (te u gory działu, na grubo)i na ich podstawie ulozysz diete.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16307
masakra
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3720 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18051
robilam kiedys podobnie i tylko zwolnilqam metabolizm i nabieralam masakrycznie szybko tlusz jak zjadlam o 3 kromki chleba za duzo
podstawa to ujemny bilans kaloryczny ale o tylko 300-500kcal i odpwiednie zrodla i proporcje BTW... zajzyj na link nizej...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1473
Zaznaczam, że to nie jest jakaś tam wymyślona przeze mnie dieta redukcyjna tylko mój normalny sposób odżywiana co najmniej od kilkunastu miesięcy. Ale jak widać muszę zmienić nawyki. Zanosi się na długie godziny spędzone przy kompie na czytaniu postów. Dziękuję wszystkim za krytykę..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3720 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18051
eh widzisz tak kytyka to nie na zlosc tobie, tylko dla twojego dobra bo zal zdrowia na takiej diecie wiem po sobie kiedys bylam zielona w tematach o dietach a teraz to juz tak sie wprawilam ze nawet diete na mase bym ulozyla ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106485
walter ta krytyka powinna bys konstruktywna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1769 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7568
walter - to nie krytyka. po prostu chcemy ci powiedziec ze na takiej diecie jak ty masz nie zgubisz brzuszka, co gorsza zaczniesz tyc lub co gorsze bedziesz miala problemy ze zdrowiem. bo to tylko kwestia czasu.
poczytaj, pokaz ze cos zrobilas z dietka (chociaz bilans zrob) to my ci juz reszte pomozemy ulozyc. i bedzie gicior

tekst roku by Qazar: "h**e sie nie ucza. Matoły j**ane"

moje CKD -> http://www.sfd.pl/temat172029/ moje foty (przed i po redukcji) -> http://www.sfd.pl/temat193733/ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bialko jaja i mleka?

Następny temat

Orbitrek HMS - BACHA SPORT - OSCAR który macie?

BF