SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o poradę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1930

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
I Posiłek

Mleko 0,5% tluszczu- 300g
platki owsiane -150g
niewiele białka, a w dodatku z nienajlepszego źródła. Daj jajka - białka i proporcjonalnie żółtka. Warzywa jakieś i dobry tłuszcz. Masz tu mieć nawet do 30% kalorii z całego dnia. Za to płatkami przywaliłeś, niezła porcyjka...

II Posiłek

Jablko- 200g nie kpij. To nie jest posiłek

III Posilek

Zupa jarzynowa- 300g
ziemniaki pozne- 200g
piers z kurczaka- 350g
surowka z kapusty bialej- 200g
zamień ziemniaki na ryż brązowy/makaron razowy albo durum

IV Posilek

musli z owocami suszonymi- 200g
zapomnij, musli wywal, no chyba, ze sam zmieszałeś różne płatki... Ale na redukcji o tej porze to i tak do bani. jeśli przedtreningowo to OK, ale nie ma tu białka

V posilek

2 jajka na miekko
chleb wiejski 50g
im późniejsza pora tym węgla mniej, ajeśli już to o jak najniższym IG, czyli warzywa. Zrób sobie sałatke z białek jaj z warzywami, albo zjedz na kolację twaróg z pomidorem i szczypiorkiem.

Potreningowy posiłek to białko+węglowodany o wysokim IG, nawet ziemniaka możesz zjeść

Proporcje ustaliłeś dobrze.

Dbaj, zeby w każdym posiłku było ok 30 g białka



Zmieniony przez - madu24 w dniu 2008-03-29 17:18:29

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
Madu bede Cie musial prosic jednak o pomoc... Ukladam te diete i nijak mi to nie wychodzi... :/ od jutra chcialem zaczac ale nie wiem czy mi sie to uda bez twojej pomocy. Ukladam ale wychodzi mi jak nie za duzo bialka to za duzo wegla itp itd. Bardzo bymcie prosil zebys zlozyla mi jakis jeden dzien na podstawie moich zapotrzebowan kalorycznych i ja pozniej bym sobie juz ulozyl reszte

...wszystko co piękne, rodzi sie w bólu...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
Popraw to co ja poprawiłam wyżej i wpisz. Sprawdzimy jeszcze raz Sam musisz się nauczyć, bo ja nie będę Ci przecież pisac na okrągło, a niewolnikiem kartki z dietą ode mnie chyba nie chcesz być?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
No ok to probuje

I POSIłEK:

Mleko 0,5%- 250g
2 cale jajka kurze na twardo- 200g
maslo roslinne kubkowe- 10g
chleb mazowiecki 2 kromki- 100g

II POSIłEK:

Bulka grahamka-80g
sok marchewkowy- 250g
jablko-100g

III POSILEK:

Zupa jarzynowa- 300g
Ryż brązowy- 200g
piers z kurczaka- 350g
surowka z kapusty bialej- 200g

IV POSILEK:

Tunczyk w oleju-200g
Banan- 150g

V POSILEK:

ziemniaki pozne- 200g

VI POSILEK:

Salatka z warzywna i bialka jaj- 200g

ewentualnie twarog ze szczypiorkiem-210g
kromka chlebka mazowieckiego-50g

Po zsumowaniu wyszlo mi ze dostarcze w ten sposob 3400kcal zakladalem 2700, Czy tak moze byc?

No i wyszlo mi ze na kazdy kg masy ciala dostarczylem:

Białko:2,9
Węgle:5,7
Tłuszcz:0,8

Czekam na odpowiedzPozdrawiam!

...wszystko co piękne, rodzi sie w bólu...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2706 Napisanych postów 50610 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341336
źle.
jak rozpisujesz dietę to dodawaj na bieżąco ile czego masz, a nie sumuj dopiero na koniec,
inaczej będziesz błądził cały czas,
białka licz tylko pochodzenia zwierzęcego.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
i odczep się od tego chleba. O ryżu/makaronie/kaszy słyszałeś? Nie pij soków, nie jedz owoców (rano i potreningowo ewentualnie). O węglowodanach późną porą już Ci raz pisałam, a Ty dalejna kolację chleb będziesz jadł?
Tłuszcze to: oliwa z oliwek, olej lniany, tran i to co występuje w mięsie, jajkach. Smarowanko sobie daruj.
I które to są okołotreningowe posiłki?

Zmieniony przez - madu24 w dniu 2008-03-30 14:32:19

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
Posiłek 4 przed teningiem a 5 po treningu

...wszystko co piękne, rodzi sie w bólu...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
Posiłki w praktyce:
To bardzo ważny elementy - odpowiednia kompozycja i pora posiłku pozwala nam na kontrolę kalorii - dobra dieta redukcyjna to dieta, która dostarcza niezbędnych składników odżywczych i pozwala na redukcję kalorii bez większego dyskomfortu.

Proponuje 4-6 posiłków co trzy godziny(oczywiście większa ilość posiłków lub tylko 4 i z dłuższymi przerwami(4 godziny) niczego nie przekreśla.

Każdy posiłek (z wyjątkiem potreningowego i nocnego) powinien zawierać:
-dużą porcję białka 20-40g zgodnie z zapotrzebowaniem
-średnią porcję tłuszczu 10-15g zgodnie z zapotrzebowaniem
-dużą porcję warzyw lub owoc bogaty w błonnik
-średnią porcję 'oczyszczonych' węglowodanów o możliwie niskim IG

Posiłek potreningowy powinien być wykonany zgodnie z standardowymi zaleceniami, carbo i WPC w tym wypadku będzie dobrym wyborem.
Posiłek nocny(1-2 godziny przed snem) powinien zawierać powyższe elementy(szczególnie białko 30-40g - kazeinowe będzie dobrym wyborem). Powinien mieć mniejszą kaloryczność, więc najlepszym wyjściem będzie zmniejszenie ilość węglowodanów w tym posiłku - pozostałe elementy mogą być bez zmian(warzywa i tłuszcz).

Podsumowując:
Możemy skonsumować trzy większe posiłki(śniadanie, posiłek przed treningiem i po treningu) i dwa mniejsze (2 śniadanie i posiłek nocny) - w tych posiłkach może być mniej kalorii, ale musimy pamiętać o wszystkich elementach, które wymieniłem. Ryż brązowy z warzywami to nie jest posiłek, brakuje porcji białka i tłuszczu. Tymi zasadami należy się kierować, pamiętając o wyjątkach.

Nie chce Ci się czytac z linków, to czytaj tu. A wiadomości są stad: [http://www.sfd.pl/Zbilansowana_dieta_redukcyjna_-_nowe_spojrzenie...-t231127.html] 

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
Witam ponownie!

Zaczalem sobie cwiczyc, musze powiedziec, ze mnie wszystko boli :P Jedzonko tez staram sobie dobierac wedle moich potrzeb energetycznych i zapotrzebowania na bialko, tluszcz i wegle. Mam nadzieje, ze wytrwam osiagajac skutek Chcialem zadac kolejne nasuwajace mi sie pytanka Jakie zastosowanie ma picie duzej ilosci wody w ciagu dnia? Teraz podczas treningu i diety wypijam ponad 1,5L dziennie wody mineralnej niegazowanej. Drugie pytanko dotyczy piwka Poczytalem i juz wiem ze raczej powinno sie calkowicie odstawic piwko i wszelki alko podczas cyklu. Ale czy np 1male piwko (0,33L) wypite raz w tygodniu bedzie mialo jakis ogromny wplyw ? Ztego co wiem to piwo odklada cukier-laktoze i dlatego robi sie brzuszek, tak ? Do swojej diety dorzucilem jeszcze suplemencik L-Karnityne (2 tabletki przed treningiem), powinno pomagac ?

...wszystko co piękne, rodzi sie w bólu...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebuję zrzucić ~~15kg w 3 miesiące.

Następny temat

Potrzebny trening i dieta

Whey vit