SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o poprwaę diety na masę

temat działu:

Dietetyka sportowa

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 652 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9369
Witam, chciałbym prosić o ocenę i poprawę diety na masę. Info o mnie:
Wiek: 18lat
Waga: ~80kg
Wzrost: 183,5cm
Wyszło mi zapotrzebowanie ~3296kcal

A teraz moja przykładowa dieta w dzień treningowy (wtorek, czwartek, piątek):
1. Płatki owsiane (100g) + Rodzynki + mleko
2. 3 kanapki z polędwicą sopocką i serem w szkole
3. Ryż (100g) + Pierś (100g) - też wszkole
4. Shock Therapy
(trening)
5. Ryż biały (100g) + Pierś (100g)
6. Jajecznica z 6 jaj.
7. Kanapki z serkiem i wiejskim (150g)

A dieta w dzień z treningiem MMA wygląda tak (poniedziałek, środa) i dużo się nie różni od tej wyżej :
1. Płatki owsiane (100g) + mleko
2. 3 kanapki z polędwicą sopocką i serem w szkole
3. Jajecznica z 4 jaj
4. Ryż (100g) + Pierś (100g)
MMA
5. Ryż biały (100g) + Pierś (100g)
6. Kanapki z serkiem wiejskim (150g) + 10g oliwy z oliwek

Shock Therapy biorę przed treningiem, bo zostało mi jeszcze z cyklu ze stormem.

Jak widać, jedynie w weekend nie mam większej aktywności sportowej. Bardzo proszę o korektę, bo wiem, że trochę kuluje ta dieta, z góry dziękuje.

Zmieniony przez - Jagmaster w dniu 2010-11-28 18:47:49

><>

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
M_Marucha Profimedsport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 748 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2157
Witam Jagmaster.

1. Płatki owsiane (100g) + Rodzynki + mleko

Brakuje Ci w tym posiłku białka masz kilka możliwości:
- ser twarogowy chudy lub półtłusty
- jajka ( możesz również zrobić z tego omlet)
- odżywka białkowa
Dorzuć orzechy do tych płatków lub olej rzepakowy, oliwę z oliwek.

2. 3 kanapki z polędwicą sopocką i serem w szkole

Jeżeli użyłeś ciemnego pieczywa nie mam nic przeciwko tego typu jedzeniu tym bardziej w szkole, pytanie tylko jakiego rodzaju sera użyłeś, proponuje również dorzucić porcję warzyw do tego posiłku. Możesz również dorzucić kilka orzechów włoskich do tych kanapek.

3. Ryż (100g) + Pierś (100g) - też w szkole

Brakuje tu warzyw, jakiego rodzaju ryżu używasz?

4. Shock Therapy
(trening)


5. Ryż biały (100g) + Pierś (100g)

Kolejny brak warzyw.

6. Jajecznica z 6 jaj.

Postaraj się kierować swoją dietę w posiłki zbilansowane, czyli śmiało możesz dorzucić do jajecznicy kilka kromek ciemnego pieczywa z warzywami.

7. Kanapki z serkiem i wiejskim (150g)

Nie zapomnij o warzywach.

Rozpisz jeszcze godziny spożywania tych posiłków. Na jakim poziomie waha się spożycie kalorii w Twojej dotychczasowej diecie?

Centrum Edukacji i Żywienia Sportowego Profi MedSport
www.profimedsport.pl
Współpraca: http://www.dobrydietetyk.pl/dietetyk/kalisz/wielkopolskie/30/
gg:17200096

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 652 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9369
Ogólnie warzywa dodaję do niektórych posiłków, ale nie uwzględniałem tego w diecie, teraz będę się starał do każdego posiłku coś dorzucić.
Tak, staram się używać ciemnego pieczywa, tylko w ostateczności używam białego. Do kanapek dodaje ser edamski tłusty (żółty). Używam ryżu białego długoziarnistego (zazwyczaj firmy polgreen).
Godziny spożywania posiłków:
1: ok. 6.40
2. ok. 10/11
3. Tutaj właśnie bywa różnie, bo zależy o której skończę lekcje (chodzę na siłownie od razu po szkole) a posiłek staram się jeść ~1,5h przed treningiem. Ale ogólnie między 13 a 14.30.
4. Godzinę po zjedzeniu posiłku przed treningowego.
5. zazwyczaj ok. 17 (mniej więcej 40min po treningu, ponieważ wracam pociągiem i to mnie ogranicza).
6. ok. 20
7. Między 22 a 23.

Właśnie obliczyłem, że moje spożycie kalorii w dotychczasowej diecie waha się obecnie na poziomie ok. 2700kcal.. ;<

Zmieniony przez - Jagmaster w dniu 2010-11-28 21:19:39

><>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
M_Marucha Profimedsport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 748 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2157
Postaraj się spożywać posiłki co 3-3,5 godziny, istotnym elementem każdej diety jest systematyczność spożywania posiłków. Jeżeli chodzi o kaloryczność diety, co 3-4 tygodnie możesz dorzucać ok 300-400 kcal aż dojdziesz do 3300 kcal.

Centrum Edukacji i Żywienia Sportowego Profi MedSport
www.profimedsport.pl
Współpraca: http://www.dobrydietetyk.pl/dietetyk/kalisz/wielkopolskie/30/
gg:17200096

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 652 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9369
Bardzo dziękuję, dzięki Twojej pomocy będę mógł teraz odpowiednio poprowadzić swoją dietę. Na pewno zastosuję się do uwag i postaram się aby na dniach weszły one w życie

Zmieniony przez - Jagmaster w dniu 2010-11-29 14:56:56

><>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
M_Marucha Profimedsport
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 748 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2157
Nie ma problemu w razie jakichkolwiek pytań pisz.
Pozdrawiam.

Centrum Edukacji i Żywienia Sportowego Profi MedSport
www.profimedsport.pl
Współpraca: http://www.dobrydietetyk.pl/dietetyk/kalisz/wielkopolskie/30/
gg:17200096

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Muszę zbić przez 6 dni 2 kg co robić?

Następny temat

Dieta pilna

nutlove nowy