SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o poprawe dietki ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1154

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Witam
Jako ze duzo pracuje fizycznie kalkulator wyliczyl mi 3.3k kcal. Mieszkam w niemczech i produkty musialem sam dodawac. Niestety nie wiem jak poradzic sobie z nadmiarem bialka a niedoborem wegli. Prosze o korekte, podpowiedz.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2662 Napisanych postów 50477 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340445
Wypełnij ankietę działu, na razie nie wiadomo, po co na co i dla kogo ta dieta.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Przepraszam nie zauwazylem ;). Wymiary uzupelnie jutro. Nie mam metra pod reka, nie zapisalem, nie pamietam.

Wiek :25
Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 82
Wzrost : 181
Obwód klatki : -
Obwód ramienia : -
Obwód talii : -
Obwód uda : -
Obwód łydki : -
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 15-20%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : nie wybredzam,
Cel : masa
Ograniczenia żywieniowe : -
Stan zdrowia : jak kon
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, praca
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : - aktualnie: hitec super mass, universal creatine
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : kazde
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana


Zmieniam rowniez tabele bo wdal sie blad dotyczacy twarogu w ostatnim posilku.





Zmieniony przez - fan3k w dniu 2016-03-08 21:27:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1248
Ogolnie za malo bialka. Po co tyle prochu? Na śniadanie brak białka. Staraj się dobierać posiłki z odpowiednią ilościa B, W, T.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Pierwszy proch musowo bo w robocie. Drugi zaraz po treningu to wydaje mi sie ok. Bialka mowisz ogolnie za malo a liczy ze za duzo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1248
Pomylilem się, popatrzyłem na zapotrzebowanie zamiast na dostarczono, przepraszam. Przyjmij białko 2g/kg, a tłuszcze 1g/kg. W pracy nie dadzą Ci zjeść, że musowo? Po treningu wywal rybę lub twaróg i w to miejsce daj jakieś węgle. Na tą bułkę położyłbym coś innego. Twoje główne źródło tłuszczy nie jest odpowiednie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 384
fan3k
Pierwszy proch musowo bo w robocie. Drugi zaraz po treningu to wydaje mi się ok. Białka mówisz ogólnie za mało a liczy ze za duzo.



Za duzo własnie białką. 1,8 gram na kg masy ciała w zupelnosci wystarcza więcej jest niepotrzebne. Dodaj więcej tłuszczy podbijając do 1,5 g na kg.
Czyli powinno mniej więcej wyglądać to tak. 150 g bialka 123 g tluszczy reszta wegli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
To jak w najprostszy sposob podbic wegle i obciac bialko. Tluszcze to nie problem - oliwa z oliwek czy ziarna, maslo orzechowe....


Zmieniony przez - fan3k w dniu 2016-03-08 22:28:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 384
Wyrzuc tego hi-teca po treningu a daj tam jakas rybe i ryz. Jak nieee lubisz mozeee byc jakis makaron i mieso typu kurczak/indyk 100/150 g . Przede wszystkim, zeby w posilku potreningowym dostarczyc kolo 30 g bialka i 70 g wegli, a ty masz 55 bialka i 48 wegli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
A teraz?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 21930 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336921
gainera jezeli juz musisz to daj po treningu a nie jako osobny posilek,
dwa ostatnie posilki o ile w ogole tak mozna je nazwac beznadziejne,
bialko mozesz obnizyc do ok +- 160-180g
staraj sie jak najmniej spozywac takich rzeczy jak gotowe musli, wedliny , tunczyk z puszki, pieczywo wybieraj razowe, pelnoziarniste itd.
jak z warzywami wyglada u Ciebie? mozna dodac owoce,
dieta to nie tylko makro ale tez mikro elementy
doaj zdrowe tluszcze


Zmieniony przez - wincol w dniu 2016-03-08 23:18:52
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ilość wypijanej wody przy stosowaniu białka

Następny temat

rozpisanie diety i ćwiczeń

WPC zestaw