SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośba o pomoc w ułożeniu treningu dla 34 latka z nadwagą

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 224407

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
...













2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
22.06-bieżnia





Zmieniony przez - Brann w dniu 2018-06-23 11:32:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
Brann
Dzisiaj w planach siłownia: MC, wiosłowanie, szrugsy ze sztangą, podciagnaia na drążku, triceps na wyciągu, face pull, podciągnie kolan w zwisie

ogólnie to mi się podoba,ciężki trening wyjdzie, tylko do treningu typowo pull triceps się zaplątał
ale spoko, może być i tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
kabo9
Brann
Dzisiaj w planach siłownia: MC, wiosłowanie, szrugsy ze sztangą, podciagnaia na drążku, triceps na wyciągu, face pull, podciągnie kolan w zwisie

ogólnie to mi się podoba,ciężki trening wyjdzie, tylko do treningu typowo pull triceps się zaplątał
ale spoko, może być i tak

A zaplątał się bo ćwiczenia akcerosjne\ izolacje wybieram dość randomowo i może niekoniecznie z sensem:) Cały czas trzymam się tego co miałem w 5-3-1 czyli trzy treningi w tyg oparte o wielostawy. Trening 1: ławka, siad. Trening 2: MC, miltary press, wiosło. Trening 3: ławka siad. Triceps robię w dzień kiedy mam MC bo po ławce on już bardzo niedomaga i znacznie muszę zmieniajszyc obciążenie. Aaa...no i zapomniałem: jeszcze dziś żołnierskie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
no to serio ciężki trening wyjdzie, ale to dobrze, ma być ciężko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
kabo9
no to serio ciężki trening wyjdzie, ale to dobrze, ma być ciężko

No ciężki. Ale wobec MC po przebojach z kręgosłupem nabrałem pokory, i przyznaje się bez bicia że wykonuje go na niskich jak dla mnie ciężarach. Wole zrobić więcej powt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
Dzisiaj:
Rozgrzewka: trucht na siłownie (1,3 km)
MC : 3x10(60,70,80 kg), 1x3 100 kg, 1x10 60 kg

Military Press: 10-8-6-4–5-9(30kg, 32,5 kg, 35 kg, 37,5 kg, 40 kg, 30kg)

Wiosłowanie sztangą : 4x12 (35 kg)

Szrugsy ze sztanga 4x12 (60 kg)

Face Pull 4x15

Podciąganie (wąsko) 1x5 powt,2x4 powt, 1x3 powt

Podciągnie kolan w zwisie 2x25 powt, 1x 15 powt.

Obyło się bez tricepsa :)

Miska:

Śniadanie :150 gr serka wiejskiego z miodem (ca.15 gr)

Drugie śniadanie : kromka razowego chleba (ok.50 gr) z masłem orzechowym ( ok. 30 gr)

Obiad: sałatka z łososiem i jajkiem: warzywa (cebula,sałata, czerwona papryka- ok 200 gr), wędzony łosoś (Ok.70 gr), trzy jaja.

Przekąska: 150 gr serka wiejskiego z miodem (15gr), jabłko( po treningu)

Obiado-kolacja: ok. 200 gr pieczonej? ( w każdym razie wysuszonej na wiór ) polędwicy wołowej, ok. 70 gr ryżu, wazrzywa- 200 gr

Przed snem : planowałem proch z mlekiem, ale ze zapomniałem wziąć prochu z pracy więc zadowolę się Jabłkiem.


Niestety w pracy dieta bardzo na oko ale myśle ze jest spokojnie poniżej 2800

















Zmieniony przez - Brann w dniu 2018-06-23 19:43:35

Zmieniony przez - Brann w dniu 2018-06-23 19:45:31

Zmieniony przez - Brann w dniu 2018-06-23 19:47:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
Śniadanie : 250 ml mleka 2%, proch 25 gr, 60 -80 gr płatków owsianych, banan

Przekąska :jabłko

Obiad: sałatka z jajkiem i tuńczykiem: 200 gr warzyw (kukurydza konserwowa, papryka, ogórek, sałata), tuńczyk -180 gr, 3 jajka

Przekąska :jabłko,

Przekąska 2: 250 ml mleka 2%, proch 25 gr

Obiado-kolacja: schab pieczony- zjadłem 3 kawałki z 4. Oceniłem te 3 kawałki na 250 gr. Warzywa, 80-100 gr ryżu


Przed snem: mleko (250 ml) z prochem. Makro wyszły jak na zdjęciu.


Aktywność: bieg -10 km. Staram się biegać wolniej i spaść z tętnem poniżej 150. W końcu to mają być aeroby a nie zażynanie się.

Suplementacja: kreatyna 7 gr, tran GAL (12 kasps), kolagen







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1931 Napisanych postów 5898 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 480954
Kurczę - twarogu z miodem to już nie zrozumiem... za stara jestem na zmiany. Twaróg to z cebulka i rzodkiewka. Ewentualnie z ryba jako awanturka. Na słodko tylko jako farsz do naleśników - wtedy z rodzynkami:) A miód to lubię z makiem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 963 Wiek 123 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 134164
No ja sobie za to nie wyobrażam serka z rybą:) Bleee. Sera z miodem tez mi nigdy nie pasował....dopóki nie spróbowałem. Traktuje to jako zdrowy „deser”. Wysokobialkowy.. W każdym razie mieści się w bilansie. Mogę sobie pozwolić na odrobine cukrów- w pracy jestem skazany na takie trochę IFFYM.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

IHS Test Nr 2-siła i dynamika -podnoszenie ciężarów