SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o pomoc w sprzęcie .

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 766

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21
Witam

Jestem początkujący, chciałbym zrobić u siebie taką mini siłownie w pokoju.
Chce poprawić nieco, wygląd, zwiększyć mięśnie :)

Wiadomo potrzebne standardowe wyposażenie:
Gryfy, obciązenia, ławeczka(pod brzuszki, sztange) najlepiej jak w jednym :)

Jestem w sprzęcie zielony :D
Tu jest prośba do was, czy moglibyście mi pomóć znaleść odpowiedni sprzęt?:)

Zmieniony przez - kriss145 w dniu 2010-12-25 00:15:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1249 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11422
co trudno samemu znaleźć zwykłą ławeczkę obciążenie i gryf to komus trzeba dupe zawracać? nie wiem w czym tu pomagać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 803 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13270
Tokoks, akurat jak nic nie wie, to trudno. I ie wyzywaj, przemów ludzkim głosem, święta są. Kriss145, powiedz ile masz kasy, pomogę Ci. Dam Ci tu kilka propozycji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1249 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11422
nikogo jeszcze nie wyzwałem oczywiście są święta ale nie oznacza to że mamy kogoś w czymś wyręczać bo jemu się nie chce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31158