SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o pomoc w doborze supli

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 439

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

mężczyna

Waga

81

Wzrost

182

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Zajęcia z przerwami przez cały dzień

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

4 raz w tyg. siłowy + aeroby (siłownia codzinnie)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

w poście

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

brak problemów

Stosowana lub planowana suplementacja

BCAA
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 475
Wiek: 21 lat
Waga: 81
Wzrost: 182
Trening siłowy: dzielony na 4 dni
Trening aerobowy: około 4 razy w tyg
Dodatkowa aktywność: zajęcia typu cycling, TRX (1-2 raz w tyg)
Dieta: Ułożona tak jak trening przez trenera na siłowni
Suplementy: BCAA
Cel: Budowa mięśni, redukcja tłuszczu
Realizowany z powodzeniem przez 5 mies (zejście z 90 do 76, 3 tyg. przestój z powodu sesji i powrót na siłownie od pon).

Potrzebuję porady w zakresie doboru białka i spalacza:
1. Białko po treningu: do tej porty miałem Scitec 100% whey isolate (zielone). Kupić to samo czy coś innego? Rozważałem też Peak whey...

2. Białko na noc: Miałem Trec Night Protein, Nie wiem czy kupić to samo czy też np. FA Platinum Micellar Casein (proszę nie pisać że lepszy twaróg bo nie jestem w stanie przed snem go zjeść).

3. Spalacz: Miałem Anadroxa i ostanio Redline'a. Co polecilibyście teraz? Słyszałem o dobrym działaniu tych z johimbiną.

Z góry dziękuję za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1418 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150828
Ani twaróg, ani białko na sen nie są potrzebne. Zjedz zbilansowaną kolację. Białko jak lubisz i Ci wygodnie wypij sobie po treningu, z tym że nie musi koneicznie być izolat, wystarczy koncentrat.

co do spalacza - yoha nada się przy niskim bf. nie ma fotki sylwetki ani wymiarów (i zmian w wymiarach od poczatku trwania planu) wiec trudno coś doradzić
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wyjazd a dieta wazne

Następny temat

DUŻY PROBLEM Z DIETA

Fruzelina