SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o pomoc - brak wiekszych efektów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1388

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

meżczyzna

Wiek

34

Waga

134

Wzrost

182

Cel treningowy

odtłuszczenie/masa

Staż treningowy na siłowni

obecnie rok, 12 lat temu dość intesywne treningi siłowe na mase

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

siłownia

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

jest, w tresci link do temetu na forum
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 643
no dobra, nie znajac jeszcze wynikow i zakladajac ze sa ok, jak przejsc na redukcje?

odnosze wrażenie że własnie na niej jestem tyle ze efekty mizerne. Dieta jest i to duzo ponizej wymaganej dziennej dawki kcal. Wiec zostaje wysiłek fizyczny... zastapić FBW aerobami? np 1h truchtu lub marszu w strefie fatburning?

jak to ogarnac?


tak... tez mi sie wydaje ze 3000kcal to duzo przy moim trybie... ale jak pisałem, mam problemy by za dnia zjesc 2000kcal :) wiec o przekroczeniu 3000 nie ma tu nawet mowy :)


Zmieniony przez - nash5009 w dniu 2016-09-12 13:37:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 643
sa wyniki bez opisu, może wy mi coś powiecie?






...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 643
Minęło kolejne pół roku, powiedzcie mi gdzie popełniam błąd.

Przypomnę chodzi o poważna redukcję.

Trening 4x w tyg, start około 22:00 koniec około 23:30.
Trening zaczynam od bieżni, orbitreka by rozruszać ciało - trwa to dokładnie 10 min
Następnie trening split w zaleznosci od dnia (zapewne linku nie można wkleić ale w googlach wpisałem trening split 4 dniowy na masę i jest tam link do fabryki) i tak:

1)nogi łydki
2)klata barki
3)-
4)plecy
5)biceps triceps
6 i 7)-

(oczywiscie mogę rozpisać dokładnie ćwiczenia)
Brzucha nie ćwiczę bo jest za duży i mam opór, z reszta jak kiedys (2-3 lata temu) robiłem brzuszki na ławce w dół to dostawałem bólu głowy.
Staram się robić 10-12 powtórzeń z większajać ciężar albo co serię albo co drugą, albo po prostu stały ciężar by tych powtórzeń było jak 10-12

Po każdym treningu, cardio - min 15 min obecnie jest to 25min/

Dieta oczywiście jest - prowadzę dziennik, ostatnio rzadko bo kcal zostaly te same na dłuższy czas (juz miesiac), ale są i problemy:
1) brak postępu - na wadze ani na obwodach nic nie tracę, jak przez tydzien odpuscilem silownie i jadałem może 1800kcal spadło mi 4kg ale i wróciło już 2kg jak wrocilem do 2700 + trening
2) brak siły - czesto jest tak ze jak robie progres ciezaru badz czasem nawet ze stałym, przy 6-7 powtorzeniu nagle brakuje mi sił, jest to głownie przy wyciskaniu sztangi leżąc, strasznie to demotywuje a ciężar 50-60 kg to jakaś kpina.
3) ćwiczać klatę mam wrażenie że robie coś źle bo tylko przy rozpiętkach ją czuje, wyciskajac wydaje mi się że to ręce i plecy robią robote.
4) nocne podżeranie - mimo iz za dnia zapewniam odpowiednia (tak mi sie wydaje) dietę nie panuje nad wstawaniem w nocy przez co zarywam sen. Od razu mówię, nie jestem w nocy głodny, robie to na wpół świadomie, potrafię jeść z zamkniętymi oczami, głownie jadam konkretne rzeczy - na wpół przytomny robię kanapki (chleb, masło, ser+szynka,majo) - masakra, w swojej diecie za dnia zaczalem obcinac kcal by uwzglednić mniej wiecej nocne żarcie

na ten ostatni pkt najwiecej napisałem bo na 99% to w nim jest problem i chcialem jak najwięcej szczegółów podać.

Proszę o sugestie, a najlepiej pomoc... :(


Zmieniony przez - nash5009 w dniu 2017-01-25 09:12:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 643
Dokonałem pomiarów po 2 miesiacach, wyszło 3kg mniej z czego 1kg mięśni i 2 kg tłuszczu.
Tempo zrzutu dobre? czy może musiałbym coś zmienic?




Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plecy - wiosłowanie na maszynie siedząc

Następny temat

Suplementy dla piłkarza ręcznego

Fruzelina