SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141
A więc moja sytuacja wygląda tak: odchudzam się od początku września. Wtedy miałem 168 cm i 97 kg. Postanowiłem wziąć się za siebie. Zacząłem biegać w weekendy i nieco mniej jeść. 17 października znowu się zmierzyłem, i okazało się, że bez większych trudów i wyrzeczeń schudłem 5 kg. Postanowiłem dołożyć do tego domowy trening (przynajmniej do wiosny). I tu pojawia się moje pytanie. Czy możecie mi zaproponować jakiś program treningowy (1h-1.5h dziennie wieczorem. Przeglądałem atlas ćwiczeń, ale te wszystkie dodatki/odpoczynki jakoś mnie zniechęciły, zresztą nawet nie wiem czy one są na rozciąganie czy rzeźbienie) i dietę (tylko nie jakąś drakońską, bo mam za dużo nauki i za słabą wolę ;). Co do tej drugiej, myślę, że jest ok, ale może trzeba coś poprawić. Cel: Zależy mi na jak największej redukcji niekoniecznie szybkiej, ale takiej, po której nie wróci mi stary tłuszcz. Aha, co do sprzętu: posiadam hantelki firmy Nałęczowianka po 1.5 kg :D Tak, tak, zwykłe butelki, ale o 40 tańsze niż zwykłe hantle. Zresztą na razie dobrze się sprawują. Poza tym mam tuż pod domem siłownię, ale nie wiem czy obecnie poradziłbym sobie z takimi trudami, jakie ona oferuje. I to właściwie wszystko. Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 13

Waga: 92

Wzrost: 168 cm

Obwód klatki: 105 cm

Obwód ramienia: 38 cm

Obwód talii: 102 cm

Obwód uda: 70 cm

Obwód łydki: 47 cm

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: WF od poniedziałku do czwartku

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: O ile pogoda pozwoli w weekendy bieganie (ok. 5 km różnym tempem)

W dobrą pogodę piłka nożna i wrestling


Odżywianie: Śniadanie - płatki z mlekiem
Obiad - różnie, zazwyczaj ziemniaki i jakieś mięso
Kolacja - owoce/coś lekkiego
Jako przekąski stosuję teraz owoce, śladowe ilości słodyczy


Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: Brak

Stan zdrowia: Brak, chyba, że interesuje Was alergia na pyłki traw

Preferowane formy aktywności fizycznej: 1-1.5 godziny dziennie w domu

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Nie

Stosowane wcześniej diety: Brak

Zmieniony przez - Donovan w dniu 2007-11-08 18:35:13

Zmieniony przez - Donovan w dniu 2007-11-08 18:37:42
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45246
przedewszystkim dobra zbilansowana zdrowa dieta

polecam ten styl odżywiania => http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

anty katabolizm czy cukier prosty

Następny temat

Jak Nabrac masy?

WPC zestaw