SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba !

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3012

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77015


Mam taka mala prosbe..
Za chwile jade do Zakopanego (Wycieczka szkolna)
Zostane tam do piatku-soboty...
Dlatego przekazuje opieke nad moim dzialem Panu Plackowi i Salvationowi,oraz innym moderatorom...
Maja oni pelne prawo do zarzadzania tym dzialem...
Mam nadzieje,ze wszystko bedzie OK
I z gory dziekuje za opieke !

Ps.Termitek pewnie tez niedlugo wpadnie,ale on ostatnio zabiegany jest...szkola itp.itd.

CichyFiga

<..............................>
Moderator "Naszych Zdjęć"
<..............................>

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 18994 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 77015


Moze mi sie uda wpasc w Zakopanem do jakies kafejki...oile tam takowa jest

3Majcie sie ! ja za 20 minut mam pociag !!!
Papapapapa

<..............................>
Moderator "Naszych Zdjęć"
<..............................>

-= Powrót po 9 latach nieobecnosci :) =-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 9216 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30094
Milej wycieczki ci zycze

Pozdrawiam
Dezir

-==PINGwin pOWERed==-

Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
----------------------------------------------
>> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 10494 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 50243
Cichy tak jak sie umawialiśmy, dwa terminatory (czytaj ja i Placek) będziemy goscinnie szefować w tym dziale

baw sie dobrze bracie i działaj ostro z pannami



MderaTr dziaŁu Nasze Hbby & nAsze zdJęciA

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"



Zmieniony przez - SaLvAtIoN w dniu 2002-09-16 22:12:41

~~~~~~~~~~~
Moderator działu:
*Sporty Extremalne

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 14810 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 73998
baw sie dobrze byq

------------------------------
Pozdrawiam

JEAN CLAUDE VAN DAMME

every creature livin' on this planet'll go to hell...
MODERATOR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 12875 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 63603
juz ja tu przypilnuje !!

Moderator gierów komputerowych
* Wrogów trzeba niszczyć -=PLACEK=-
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 10494 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 50243
i ja



MderaTr dziaŁu Nasze Hbby

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"

~~~~~~~~~~~
Moderator działu:
*Sporty Extremalne

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 9216 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30094
ja tez...heh tylko co ja moge


Pozdrawiam
Dezir

-==PINGwin pOWERed==-

Pozdrawiam, Dezir - (były, więc nieoficjalny) moderator działu "Fitness"
----------------------------------------------
>> "TRZEBA BYĆ ZNAWCĄ, A NIE WYZNAWCĄ" <<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 10032 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 59628


Moderator Działu Komputery

hrhr

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 980 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 40994
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 10494 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 50243
uuu ktoś własnie podpisał na siebie wyrok

będzie banik jak nic...



MderaTr dziaŁu Nasze Hbby

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"

~~~~~~~~~~~
Moderator działu:
*Sporty Extremalne

"No SaLvAtIoN, no forgiveness"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Wąs z brzuszkiem? ;-)

nutlove nowy