SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Preparaty białkowe domięśniowo?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3659

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23
Hej,jestem zupełnie zieloną w sprawach kulturystyki gąską.Piszę w imieniu mojego faceta,który chciałby zmienić swoje wymiary a nie za bardzo może i nie jest zbyt biegły w ładnym ubieraniu rzeczy w słowa(rozumiecie.
Otóż ma on niemały z tą swoją budową problem,która genetycznie od pasa w górę jest ok ale od pasa w dół pożal się Boże.Praktycznie nic albo bardzo niewiele dają dwa razy mocniejsze niż na górę treningi mięśni nóg-te pozostają prawie jak patyki podczas dy góra przyrasta chyba nawet w zbyt szybkim tempie.Mój facet już prawie zaprzestał treningu klatki piersiowej,bo niedługo by wyglądał jakby sklejono w pasie dwie różne osoby :((
Chciałabym mu pomóc ale nie za bardzo chcę żeby brał sterydy (chociaż jeśli nic innego nie poskutkuje to kto wie).Ostatnio pomyślałam,że może domięśniowe wstrzykiwanie preparatów białkowych dałoby wymierny efekt a byłoby mniej szkodliwe.Jeśli ktoś wie albo potrafi przewidzieć efektywność i skutki uboczne takiej "terapii" byłabym wdzięczna za informacje.
Pozdrawiam
Paulina
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3154 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 40358
yyy



post miesiaca

....... IT'S.......
... MY...
....... LIFE .......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 6800 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 95263
Pozamiatany jestesm