SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Precedens / Dziennik biednego studenta :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3013

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359
Siemka! a wiec - czytajac na forum multum tematow ludzi ktorzy maja problemy ze zdrowiem, kasa, czasem etc postanowilem sam napisac dziennik, by pokazac (sprobowac), ze w zlych warunkach da sie poprawic swoje cialo. A wiec : jestem studentem, mam ginekomastie, mam bardzo malo pieniedzy, bardzo maly pokoik (wszystko w nim cwicze), malo sprzetu (2 bary na hantle i gryf + 25kg ciezarow), mieszkam w irlandii, a tutaj jedzenie jest bardzo przetworzone, polskie i inne orientalne sklepy sa dosc drogie (drob w irlandii jest bardzo drogi). Na dodatek w collegu mam nieelastyczne godziny, tzn na poczatku weekendu koncze wczesnie, by 2 dni pod koniec konczyc o 17 :).

historia grubasa:

Chodzac do gimnazjum i zaraz po nim nie powiem, ze bylem wysportowany, jednak mialem dobra wage i sylwetke. Majac 14 lat zdiagnozowano u mnie ginekomastie z powodu dojrzewania, jednak za bardzo sie tym wtedy nie przejmowalem. Gdy zaczalem chodzic do technikum gastronomicznego, zaczalem jesc na potege, wychodzilem mniej z chaty, dzieki czemu po roku zarcia cale gara rosolu, 1kg paczki czipsow, czy tez wciagania 1litra lodow dziennie przybralem 30kg, dzieki czemu wazylem 97kg. Kompleksy oczywiscie nasilaly sie, mala wiara w siebie etc.

W koncu majac lat 19 wyjechalem do irlandii do rodziny, w celach zarobkowych etc. dosc szybko znalazlem robote, jednak juz zaczalem myslec o silce. po namowach kolezanki z roboty zaczalem chodzic na silownie niedaleko chaty, dzieki czemu schudlem w 3,5 miecha o 20kg. oczywiscie wtedy o dietach nic nie wiedzialem, wiec jadlem co popadnie w mysl zasady nowicjusza - cwiczysz, to jesz ile mozesz. pomimo jedzenia slodyczy, tlustych etc redukcja przebiegla dosc pomyslnie, jedynie porobily sie rozstepy.


Bardzo zle diety

Po zredukowaniu i staniem sie 'prawie normalnym' wkrecilem sobie do bani, ze bede jadl malo etc. I tak - czasem nie jadlem do 17, pozniej jakis jeden mega duzy posilek i znowu nic. efekt oczywiscie byl taki jaki sie mozna spodziewac, tzn zle samopoczucie, problemy ze snem, mala wiara w siebie, brak witamin i skladnikow, i tak dalej.

Wziecie sie za siebie

W koncu, okolo 3 miesiecy temu postanowilem sobie, ze zaczne cwiczyc, i zobacze co z tego bedzie. I tak nic nie trace, mam dosc duzo czasu na nic nie robienie dzieki szkole, wiec kupilem na poczatek skakanke, mate do aerobiku (sluzy mi nadal do kladzenia sie na niej zeby robic brzuszki etc). Zaczalem sobie codziennie skakac, biegac etc, czyli aerobowo z nastawieniem sie na podkrecenie kondycju. efekty byly odczuwalne po miesiacu, kondycja ostro sie poprawila, skakac moglem ile fabryka dala, nawet zaczalem sie uczyc roznych technik na skakance (na krzyz, jeden przeskok na dwa obroty etc), bylo fajnie.

Byly oczywiscie nadal bledy, np. nie mialem diety, jadlem wegle na noc mieszajac je z tluszczem, notabene nie bedac zdrowym (oliwa, orzechy etc). Po znudzeniu sie skakanka przypomnialem sobie o ACT, treningu ktory kiedys robilem na silowni i go bardzo lubilem, jednak dzieki nie posiadaniu bialka w pozywieniu fat sie spalal, miesnie tez.

2 miesiace temu zakupilem zestaw sztanga + 2 hantle i ciezary (takie cos jest mega tanie), ustalilem cwiczenia ACT i wio. po okolo 1 miesiacu zorientowalem sie ze zapomnialem o diecie, wiec szybko przeczytalem tematy i porobilem sobie wlasne menu. teraz daje fotki i info jak mi poszlo :).


info:

Plec : mezczyzna
Wiek : 21 lat
Waga : 71kg
Wzrost : 180cm

Cel trengowy : poprawa sylwetki, spalenie zaleglego fatu

Dieta:

po przebudzeniu:
jajka
owsianka na wodzie
orzechy wloskie
jablko

ok. 12-13
salatka z kurczakiem (oliwa, duzo cebuli - lubie, ogorek/pomidor, papryka, 30-50 gram kurczaka) - doprawione duza iloscia pieprzu, kocham ostre

przed treningiem:
ryz brazowy/kasza gryczana, cycek 30-50g

po treningu:
ryz brazowy, cycek 30-50g, banan

na noc :
brokul/kalafior, oliwa, serek wiejski.

czego nie ma i o czym wiem :

ryby. wiem, ze sa wazne, jednak tutaj nie spotkalem sie jeszcze z rybami na moja kieszen. jesli ma ktos jakies porady to bylbym bardzo wdzieczny.

za malo bialka. jestem tego swiadom. mam malo pieniedzy, jak juz wspominalem mieso jest tutaj bardzo drogie (przynajmniej dla mnie), tak wiec uzupelniam niedobory odzywka serwatkowa 80%. jestem z niej bardzo zadowolony.

gdy zygam juz niektorymi skladnikami wymieniam je, np pomidor, ogorek, kasza z ryzem, kurczak z wolowina, kalafior z brokulem.

koszt mojej diety wynosi okolo. 25 euro na tydzien, w polsce uwazam ze wyszlo by gdzies 30zl na tydzien, jakby popatrzec po targach i placach to nawet mniej.

cwiczenia:

ACT, czyli 1-2tyg. 1seria i tak dalej

1. brzuszki - podciaganie nog do gory w lezeniu
2. nogi - przysiady ze sztanga
3. klatka - pompki, rozpietki na poziomej, wyciskanie sztangielek na plasko (2 tygodnie przed zakonczeniem ACT po przeanalizowaniu swojego ciala zmienilem na w skosie, i tak bede robil pozniej)
4. naramienne - wyciskanie sztangi siedzac zza glowy, podciaganie w staniu przy klatce
5. plecy - wioslowanie sztanga w opadzie, szrugsy
6. biceps - mlotki, kolanka
7. triceps - pompki w podporze tylem
8. przedramie - uginanie nadgarstkow z malym ciezarem.

wybierajac cwiczenia probowalem je dostosowac do dostepnego sprzetu, oraz do cwiczenia roznych grup miesni. razem wychodzilo 13 stacji, 15 powtorzen kazda.

co daly cwiczenia? o wiele wiecej energii, lepszy sen, podwyzszenie testosteronu, ogolnie lepsze samopoczucie, wiecej sily.

na ten moment robie tydzien przerwy na regeneracje i przywrocenie 100% motywacji, do tego czasu ograniczam sie do aerobow na steperku (codziennie 50 minut).

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359
tak juz sobie poradzilem z miesem. za miesiac dam fotki z progresu.

kolo mnie jest miesny - 4,8 za kilogram dobrych cyckow.

tak apropos utrzymania - mam niecale 100 euro na miesiac (badz co badz jest to malo na diete) - student

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2010-01-16 01:34:56

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


przed nim mozna powiedziec, ze miesnie byly niewidoczne, gino dosc pokazne, troszke wiecej fatu i ogolnie sylwetka 'wymoczkowata'

bok

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2009-12-04 02:05:40

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2009-12-04 02:06:15

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


tric i ramie

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


przod, widac tutaj moje gino

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


klata, ramie i lekko napiety biceps (dam pozniej zdjecie bicepsu)

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


plecy, niestety nie wiem jak pozowac zeby uwydatnic je, w realu wygladaja troche pokazniej ;]

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


przod, brzuch

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359


tutaj chcialem pokazac gino w calej okazalosci (nie napieta klatka)

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359
CELE OD NASTEPNEGO TRENINGU:

spalenie fatu z boczkow, poprawienie klatki, spalenie oponki z brzucha, dorzezbienie ud (dam fotke pozniej, sa duze i zbite, jednak grupy miesni nie sa wyszczegolnione), poprawa dolu klatki.

Zmieniony przez - Precedens w dniu 2009-12-04 02:17:45

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359
wazylem sie dzisiaj z ciekawosci, a wiec dodatkowo procz poprawy sylwetki schudlem do 67,5kg, za 2 dni zaczynam fbw

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42828
Masa, chłopie, MASA!!!

Półmaraton w 1:57:11! :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa- początkujący

Następny temat

podciąganie

nutloveb