SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prawidłowa dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 340

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 50
Witam, mam 18 lat i od nie dawna chodzę na siłownie, mam mniej więcej ułożoną dietę ale nie jestem pewny czy jest ona wystarczająco dobra więc stwierdziłem, że najlepszym wyjściem będzie zapytać kogoś kto się na tym zna.

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 18
Waga: ok. 80kg
Wzrost: ok. 185
Obwód pasa: 94

Generalnie zebrało mi się trochę tłuszczu na brzuch i jak na razie moim celem jest jego redukcja no i oczywiście zwiększenie masy mięśniowej.
Wykonuje 3 treningi tygodniowo + cardio około 40 min(jazda na rowerku po każdym treningu).

Moja dieta wygląda tak:

Śniadanie: 5 jaj kurzych(3 żółtka i 5 białek) + chleb żytni razowy 4 kromki + jakiś owoc, przeważnie banan + 2 tabletki omega 3
2 posiłek: około 140 gram gotowanej piersi z kurczaka z 2 kromkami chleba żytniego razowego
3 posiłek: zależy od tego czy jestem już w domu czy jeszcze w szkole ale wygląda on przeważnie tak samo jak poprzedni czyli około 140 gram gotowanej piersi z kurczaka z 2 kromkami chleba lub po prostu gdy jestem wcześniej w domu zamiast chleba jem około 70 gram ryżu brązowego
4 posiłek, przedtreningowy: około 70 gramów ryżu brązowego + 140 gram gotowanej piersi z kurczaka + jakieś warzywa, pomidor, papryka
5 posiłek, potreningowy: około 80 gramów ryżu białego + 140 gram gotowanej piersi z kurczaka + jakieś warzywa, pomidor, papryka
6 posiłek czyli kolacja: 100 gram twarogu chudego

Jest to dieta ułożona przez znajomego który ma jakiś tam staż na siłowni ale zastanawia mnie czy nie jest w niej czegoś za dużo, za mało.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 45 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2940
Wybacz, że od razu nie na temat samej diety, ale pamiętaj, że nie ma możliwość jednocześnie spalać tkanki tłuszczowej i budować masy mięśniowej.
Twój obwód pasa w stosunku do wagi i wzrostu jest dosyć duży, najpierw proponuje skupić się i zrzucić np. poniżej 90cm obwodu, tak aby być zadowolonym z brzucha, a dopiero póżniej budować.

Proponuję również ze śniadania usunąć trochę węglowodanów i przerzucić je na środkowe posiłki. Sam osobiście nie jestem zawolennikiem sera białego na noc, ale jeśli Tobie to pasuje to śmiało możesz jeść.
Ogólnie dieta wydaje się być ok. Nie zapominaj o warzywach, ich rola w diecie jest bardzo ważna ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3531 Napisanych postów 61728 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672779
Cel może być jeden. Redukcja lub masa. Wrzuć na początek wypełnioną ankietę działu wraz ze zdjęciem sylwetki:

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9956 Napisanych postów 115781 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1375960
Daj w formie zrzutu etsdy wszytsko zostanie podliczone, alewcinać tyle kurczaka w ciągu dnia to się moze znudzić,

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3216 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Białko o niskich wartościach słodzików

MenS