SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Praca fizyczna, redukcja, trening?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3090

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1643 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16472
Ano właśnie jak w temacie. Mam teraz robotę w fabryce i nie ukrywam, robota lekka nie jest. Należy spodziewać się przerzucania około 5 ton złomu dziennie w dodatku schylając się kilka tysięcy razy i pracując mocno rękami. Co zrobić w takiej sytuacji? Nie powiem, po robocie łapy zmęczone, stopy bolą, plecy bolą(ale podejrzewam, że przyzwyczaję się niedługo i te efekty będą znacznie mniejsze), w każdym razie nie chciałbym zarzucać siłowni. Problemem jest wzajemna korelacja typu:
Robota --> martwy ciąg/przysiad nie bardzo wyjdą
Martwy ciąg/przysiad dnia wczorajszego --> w robocie będzie masakra

Jak dobrać trening(dodam, że mogę śmiało ćwiczyć 5 razy w tygodniu, o ile tylko będzie się to dało wytrzymać), aby pogodzić przerzucanie kilku ton złomu dziennie(zależy od dnia, jaka robota się trafi, czasem będzie leciutko, czasem to i z 6 ton trzeba by przewalić, ale średnio 4-5 ton należy się spodziewać).

Kolejną sprawą jest to, że jestem na redukcji A raczej - chciałbym się wyredukować. Praca fizyczna na pewno w tym pomoże(taka aktywność to już nie przelewki, tysiące kcal idą w cholerę), jednak pasowałoby jeszcze zachować mięcho. Praca nie prowadzi do dużych jednorazowych obciążeń(HR jest trochę wyższe niż spoczynkowe, generalnie nie spocę się nawet), lecz rozkłada się na tysiące powtórzeń pewnych lżejszych czynności w ciągu dnia, a to jak wiemy nie jest wcale zbyt dobre dla utrzymania mięcha(bo organizm przestawia się na wytrzymałość, a do tego rozmiar mięśni mu nie jest potrzebny).

Dietę z tego co zauważyłem mogę trzymać(umowa o zlecenie, robię co chcę i kiedy chcę, rozliczają mnie z wykonanej pracy, chcę przerwę aby zjeść - robię przerwę aby zjeść). Jakieś porady co do typu treningu i rozkładu?
Przez chwilę myślałem na GVT 5-dniowym, ale to chyba byłoby morderstwo

Dietę trzymam low carb(nieintensywna, długotrwała aktywność fizyczna, mało glukozy we krwi --> profit, fat powinien lecieć aż buczy) ze spożyciem węgli tylko przed i po treningu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Zapomnij o GVT. Zajedziesz się szybko w takiej sytuacji.

W przypadku ciężkiej pracy fizycznej najlepszym rozwiązaniem wydaje się FBW.

Na pewno ten rodzaj pracy pomoże pozbyć się tłuszczu, jednak musisz zadbać o to aby nie poleciało przy tym zbyt dużo mięsa. Taka praca wymaga odpowiedniego zabezpieczenia energetycznego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256574
Jeszcze zalezy jakie FBW czy takie z prawdziwego zdarzenia czy taka "ogolnodstepna ogolnorozwojowka" - jesli to pierwsze to wcale lekko nie bedzie.
...
Napisał(a)
Usunięty przez Hubert81 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 413 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2746
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 413 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2746
hubert sory za ten post wyżej zwykłe logowanie nie działa, przenosi do nie ma takiej strony i stąd ten post, usuń je proszę, dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1643 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16472
Praca to mi na dobre wyjdzie, bo organizm nie widział tego typu aktywności od bardzo dawna. Wytrzymałość mięśniowa się powinna ładnie podnieść, podnosi się spoczynkowa przemiana materii(bo mięśnie chociaż nie pozrywane jak przy ciężkim treningu, to jednak uszkodzone w całym ciele), podnosi się ogólny wydatek kaloryczny, bo przecież za free tych ciężarów nie przerzucę. Boję się tylko o mięcho, trudno o złoty środek. Jak trening będzie zbyt ciężki - następnego dnia w robocie masakra(a nawet nie wiadomo czy czasem niezdolność do pracy), znowu jak za lekki - boost hormonów będzie zbyt niski, zacznie lecieć z mięcha.
Aczkolwiek poziom testosteronu po tej robocie mam jak po treningu siłowym, czuć chuć i atrakcyjność okrągłych otworów

Treningi są planowane na godzinę, półtorej po pracy. Po prostu kończę walkę z żywiołem, jem przedtreningowca, ładuję węgli nieco i przez ten czas sobie odpoczywam(i czekam tak długo aż poczuję, że przedtreningowy się przetrawił, to trwa godzinę do półtorej).
Trenować mogę nawet 5 razy w tygodniu, weekendy - total out, nie robię nic(no może rower rekreacyjnie), odpoczywać trzeba.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Robię w wykończeniach i dla mnie 4 treningi siłowe to max żeby nie szwankowała regeneracja.
Zacznij od trzech i gdy będzie mało dopiero dodaj jeden.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1643 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16472
A co proponujecie? FBW 5x5? To by było chyba z deka po byku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256574
Hubert dla mnie te 3 jest w pelni optymalnie i dobrze sie na tym czuje.

Granathar - a czemu by nie ??:) moim zdaniem trzeba sie przyzwyczaic do tego ze i tu i tu bedzie ciezko - pogodzic sie z ta mysla, dograc miche i wszystko samo sie ulozy :) choc osobiscie uwazam ze lepiej nadalby sie 15-10-5 lub rewer 15-10-5 czyli 5-10-15.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny. 5 dni w tygodniu.

Następny temat

Pierwsza redukcja

Fruzelina