SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powtórzenia i objętość

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 147
Witam, chciałbym się zapytać o powtórzenia i objętość treningową. Chodzi mi o to czy podczas robienia masy np. przy treningu barków robię 3 ćwiczenia:
-OHP
-Podnoszenie sztangi do brody
-Wznosy bokiem w oparciu o ławkę

I czy na każdym ćwiczeniu aby były większe przyrosty muszę robić tak że przy ohp ćwiczyć w zakresie 4-8 powtórzeń a np. przy wznosach bokiem robić od 10-20 powtórzeń aby budować mase? Jesli tak to prosiłbym o odpowiedź kiedy robić więcej powtorzeń (w jakich ćwiczeniach) przy wiekszym ciezarze, a kiedy mniej przy większym.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16062 Napisanych postów 127040 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1433910
20 to już przesada, wchodzisz w zakresy wytrzymałosciowe, myślę że zakresy 8-12 będą odpwoiednie by stymulować hipertrofie mięśniową

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 147
Czyli wtedy trochę większy ciężar niż gdybym robił od 15-20? Taki ciężar by każda seria była 1-2 powtorzenie przed upadkiem miesniowym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7674 Napisanych postów 79873 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 675214
Kolegi wyżej nie słuchaj .
„ Technika pompowania mięśni
Tego typu metodę wykorzystywano za czasów, gdy Arnold królował na scenie kulturystycznej, a jej głównym założeniem było maksymalne napompowanie mięśni krwią, co kiedyś było utożsamiane z efektem wzrostu muskulatury. Kluczem techniki treningowej jest wykorzystanie dość wysokich zakresów powtórzeń, które sięgają nawet 20-30 powtórzeń. Nie bez znaczenia jest również tempo, które powinno wynosić 2 sekundy w fazie ekscentrycznej i 2 sekundy w fazie koncentrycznej, co daje nam ciągłe stałe napięcie, które powinno mocno napompować barki krwią”
Dalsza cześć art
https://potreningu.pl/articles/5331/6-technik-treningowych-na-ogromne-barki

Pozdrawiam
Sebastian Szmit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16062 Napisanych postów 127040 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1433910
Kolegami to my nie jesteśmy.

Co do pompowania, to wypadało by sobie zobaczyć komu je polecasz. Chłopak dopiero zaczyna treningi.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 147
A ja cały czas byłem pewien że flex, rio10, anubis, krzysztof piekarz, małecki, georgu i wszyscy panowie stąd się wywodzą z jednej siłowni. Całe życie w błędzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5450 Napisanych postów 59994 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 736683
To nie działa tak, że robisz masę i wjeżdżasz na taką i taką ilość ćwiczeń i powtórzeń. Do objętości treningowej dochodzi się przez jakiś czas i warto jak byś napisał co robiłeś wcześniej.
Jeśli masz treningi dzielony i barki raz w tygodniu trenujesz to możesz 3 ćwiczenia wykonywać. Zakres powtórzeń to już kwestia indywidualna w wyciskaniach nie ma co szaleć i tutaj do 10 powtórzeń jest ok. W izolacjach można się pobawić zakresami powtórzeń, ale czy zrobisz 10 powtórzeń czy 15 ważna jest technika wykonania i progresja ciężarowa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 150
'
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening?

Fruti new