SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powroty do bycia koxem %-)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 681

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2883 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 23469
Witam ;)
Na wstepie mowie ze nie chce abyscie mi ulozyli plan zrobie to sam.
Trenuje juz od okolo 4 lat. Teraz mialem przerwe prawie 8 miesiecy spowodu kontuzji kolana ( 3 operacje) i lokcia (1 oper.).
Oczywiscie bylem z wizyta u lekarza sportowego, ktory wyrazil juz zgode abym powrocil do treningow. Chcialbym sie dowiedziec jakie zasady powinny byc pilnowane przy planie na wytrzymalosc miesniowa (np. ile powtorzen, ilosc treningow, przerw) czytalem i z wlasnej wiedzy troche wiem co i jak ale opinie sa rozne co i jak dlatego pytam tutaj. Zawsze cwiczylem pod katem TS, ale juz nie moge podnosic duzych ciezarow, dlatego wybralem koszykowke i chcialbym trenowac pod jej katem.
za pomoc z gory dziekuje

p.s. wybaczcie za bledy i skladnie ale nigdy nie bylem dobry z polskeigo

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 78

Wzrost: 188

Cel treningowy: Wytrzymalosc

Staż treningowy na słowni: bedzie kolo 4 lat ;)

Uprawiane inne sporty: koszykowka, MMA

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full sprzet

Dieta: Jest;)

Przeciwskaznania medyczne: zadne ;)

Zażywane suplementy: bardzo duzo suplementow, 1 cykl na saa enan+deca

Po prostu Bananeq

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1077 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35002
działy ci się po***ały
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17642
Ćwicz wyskok, rób spilta takiego wydolnościowego, wytrzymałość pod koszykówkę z naciskiem na dynamikę

Destiny is in your hands.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o pomoc trening FBW

Następny temat

Początek treningu dla 16-latka

Fruzelina