SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrot po przerwie - moje 3 HST. Prosze o rady!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1090

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3850
Witam!
Wlasnie zabieram sie za moje 3 HST. Niestety poprzednie przerwalem w polowie z powodu operacji. W sumie przerwa w treningach wyniosla ok.6 tygodni i stracilem 6,5 kg :( No ale trudno, zdrowie wazniejsze ;) Czas wziasc sie do roboty i odzyskac co stracone.
Co do mojego planu. Przede wszystkim to cwicze w domu i nie mam dostepu do niektorych rzeczy, jak np. porecze czy drazek i nic tego nie zmieni :/
Po drugie, jestem bardzo zabieganym czlowiekiem i ciezko z czasem u mnie. Niestety, ale nie mam czasu na dlugi i czesty trening. Tak wiec wydaje mi sie ze nie zostaje mi nic innego jak oprzec swoj plan na malej ilosci cwiczen jak najbardziej podstawowych/zlozonych. Na szczescie i tak zawsze lubialem stosunkowo mala ilosc cwiczen i serii.
Wybralem takie cwiczenia:

1. Martwy ciag / przysiad (zamiennie) 2x
2. Wyciskanie na prostej lawce 3x
3. Wioslowanie 3x
4. Wyciskanie sztangi siedzac (barki) 2x
5. Uginanie ramion ze sztanga stojac 1x
6. Francuskie jednoracz w siadzie 1x

Co o tym myslicie? Pewnie ktoras partia bedzie mniej lub bardziej zaniedbana, ale niestety musze isc na pewien kompromis :/

Czy wyciskanie na klatke lepiej robic na plaskiej czy lekki skos?

Jeszcze jedna bardzo wazna rzecz. Do tej pory (w poprzednich cyklach) liczba serii w poszczegolnych mikrocyklach byla stala. I zastanawiam sie czy nie pokombinowac tym razem troche z seriami w trakcie makrocyklu.
Moja propozycja wyglada tak (numery cwiczen odnosza sie do powyzszej rozpiski, dalej sa liczby serii w poszczegolnych mikrocyklach 15/10/5/5neg):

1. 2/2/2/2
2. 3/3/4/4
3. 3/3/4/4
4. 2/2/2/2
5. -/1/2/2
6. -/1/2/2

Negatywow nie robie, bo nie mam jak niestety. Czyli robie z ciezarem 5RM albo zwiekszam.

Co myslicie o takim ukladzie serii?

Pozdrwiam i czekam na opinie!

Zmieniony przez - baton18 w dniu 2005-12-07 22:57:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1204 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14914
Ogólnie OK, ale skoro zaczynasz po przerwie, to daj mniej serii i nie kombinuj. W razie czego zwiększysz.

No pain no gain ? No brain no gain !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3850
Dzieki za odpowiedz :)

Napisales zebym dal mniej serii i nie kombinowal, bo wracam po przerwie.

A gdyby nie bylo przerwy, to taka ilosc serii jak napisalem (i ich zwiekszanie w czasie cyklu) mialoby jakis sens?
Chcialbym wiedziec, bo zamierzam cwiczyc w nastepnym cyklu tym samym planem i wtedy moglbym to zastosowac.

A skoro teraz ma byc mniej serii, to co myslisz o tym zeby przez caly cykl jechac czyms takim (to z mojego pierwszego postu):

1. Martwy ciag / przysiad (zamiennie) 2x
2. Wyciskanie na prostej lawce 3x
3. Wioslowanie 3x
4. Wyciskanie sztangi siedzac (barki) 2x
5. Uginanie ramion ze sztanga stojac 1x
6. Francuskie jednoracz w siadzie 1x

Co bedzie lepsze na klatke: lekki skos czy plaska?

Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3850
Ludzie, napiszcie cos :)
W poniedzialek zaczynam cykl. Kazda opinia sie liczy!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 539 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4487
A gdyby nie bylo przerwy, to taka ilosc serii jak napisalem (i ich zwiekszanie w czasie cyklu) mialoby jakis sens?
Chcialbym wiedziec, bo zamierzam cwiczyc w nastepnym cyklu tym samym planem i wtedy moglbym to zastosowac.


tak.zwiekszanie zawsze. zmniejszanie nigdy. prograsja najwazniejsza.

A skoro teraz ma byc mniej serii, to co myslisz o tym zeby przez caly cykl jechac czyms takim (to z mojego pierwszego postu):

1. Martwy ciag / przysiad (zamiennie) 2x
2. Wyciskanie na prostej lawce 3x
3. Wioslowanie 3x
4. Wyciskanie sztangi siedzac (barki) 2x
5. Uginanie ramion ze sztanga stojac 1x
6. Francuskie jednoracz w siadzie 1x

Co bedzie lepsze na klatke: lekki skos czy plaska?


mi sie podoba. jak czujesz, ze za malo dokladasz.
mysle, ze lekki skos jest lepszy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 84 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3850
Dzieki :)
No to od poniedzialku zaczynam. Zaje***cie, bo juz mnie skreca po tej przerwie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HST a koksy.

Następny temat

Kilka pytań - niestety nie z jednej beczki ;)

Fruzelina