SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót po przerwie, bardzo potrzebna pomoc!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 273

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 448
Siemka, jestem tu nowy. Totalnie nie wiem czy piszę w dobrym dziale, więc nie krzyczcie.

Mam 19 lat, 178cm wzrostu, 72,7 kg. Długi czas trenowałem wioślarstwo, 3 lata. Dużo siłowni wytrzymałościowej, obwody, dużo cardio. Po zakończeniu przygody z tym sportem miałem momenty kiedy wracałem na siłownie, ale zazwyczaj kończyły się po miesiącu lub dwóch. Mógłby mi ktoś doradzić co powinienem teraz robić? Masować, redukować? Jakie treningi robić, itp.

Załączam informacje o składzie ciała z wagi Xiaomi.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 13822 Napisanych postów 123802 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1415306
masę kosci 2.9 to ma dziecko, nie wierz w te wynalazki.

Daj foto poglądowe sylwetki

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 448
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 448
Z momentu kiedy miałem największą masę mięśniową

https://zapodaj.net/4e6542e9ab0b7.jpg.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 13822 Napisanych postów 123802 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1415306
Mozesz redukować, na poczatek odejmij ok 200 kalorii i treningu dopilnuj

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 448
Myślisz, że będzie w miarę wysportowana sylwetka, czy bez tłuszczu będę wyglądał jak wieszak? Niestety nie mam możliwości robienia cardio (kontuzja kostki), trening siłowy może być?


Zmieniony przez - MłodyDzikus w dniu 2019-03-06 21:44:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4958 Napisanych postów 58313 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 720953
MłodyDzikus
Myślisz, że będzie w miarę wysportowana sylwetka, czy bez tłuszczu będę wyglądał jak wieszak? Niestety nie mam możliwości robienia cardio (kontuzja kostki), trening siłowy może być?



Zmieniony przez - MłodyDzikus w dniu 2019-03-06 21:44:12


Jak teraz wskakujesz na trening po dłuższej przerwie to nawet bym spróbował nie redukować tylko ustawić dietę na zapotrzebowaniu i do tego trening siłowy. Bo widać, że masy mięśniowej masz sporo i może by się udało rekompozycję zrobić.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 448
rion10
MłodyDzikus
Myślisz, że będzie w miarę wysportowana sylwetka, czy bez tłuszczu będę wyglądał jak wieszak? Niestety nie mam możliwości robienia cardio (kontuzja kostki), trening siłowy może być?




Zmieniony przez - MłodyDzikus w dniu 2019-03-06 21:44:12


Jak teraz wskakujesz na trening po dłuższej przerwie to nawet bym spróbował nie redukować tylko ustawić dietę na zapotrzebowaniu i do tego trening siłowy. Bo widać, że masy mięśniowej masz sporo i może by się udało rekompozycję zrobić.


Czyli jeśli mam BMR 1743 kcal, a TDEE 2858 kcal, to dietę ustawić na ile kcal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4958 Napisanych postów 58313 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 720953
Możesz sobie podstawić do tego wzoru jako punkt wyjścia https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html i tyle ile wskaże to tyle jedż. Czyli teoretycznie nie powinieneś ani tyć ani chudnąć, ale kompozycja ciała może się poprawić.
Po 2 tygodniach pomiary i ewentualna korekta odżywiania.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 13822 Napisanych postów 123802 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1415306
obetnij ok 200, zacznij od 2600 kalorii.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Push Pull - Do oceny

nutlove