SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót po długiej przerwie - Trening FBW

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 180

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 346
Witam wracam po długiej przerwie i postanowiłem zacząć treningiem fbw tylko czy taki plan będzie ok ? Proszę o ewentualne rady co zmienić , co dodać pozdrawiam !


A
Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s
Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s
Klatka: Wyciskanie Sztangi 3s
Barki: Wyciskanie sztangi siedząc 3s
Triceps: Francuz siedząc 3s
Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 3s

B
Nogi: wyprosty siedząc na maszynie 3s
Plecy: Martwy ciąg 3s
Klatka: Wyciskanie hantli skos 3s
Barki: Unoszenie na boki 3s
Triceps: Pompki tyłem 3s
Biceps: Młotki 3s
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4124 Napisanych postów 55285 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 706778
Jak po długiej przerwie to może być choć nie wiem czy po 3 serie w głównych ćwiczeniach to nie za mało i spokojnie możesz dać tam po 4 serie.
Natomiast ja bym się pozbył tego prostowania na maszynie bo to słabe ćwiczenie Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem w tym dniu będą wykroki albo bułgary.
Nie napisałeś nic o swoich celach treningowych ale tak czy inaczej podstawą będzie dieta i technika ćwiczeń.
I spokojnie będziesz mógł lecieć na takim planie treningowym z 6-8 tygodni, a później jakieś modyfikacje.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 346
Dzięki za szybką odpowiedź :) Tak też myślałem że prostowanie na maszynie to średni wybór w takim razie pójdę w wykroki , jeśli chodzi o cel to przede wszystkim muszę się odbudować siłowo-masowo po prostu wrócić na odpowiedni tor , dieta oczywiście będzie , technika opanowana oczywiście indywidualnie bo każdy ma swoje "sposoby" na siłce spędziłem już kilkaa ładnych lat więc wiedzę generalnie posiadam tylko z tym treningiem nie wiedziałem jak dobrze połączyć żeby to miało ręce i nogi.. Tak przy okazji dodawanie na start kreatyny ma sens ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 346
Podbijam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4124 Napisanych postów 55285 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 706778
Prostowanie nie jest zbyt dobrym pomysłem bo po pierwsze nie jest najzdrowsze dla stawów kolanowych, a po drugie jest taki wachlarz ćwiczeń na nogi lepszych, zdrowszych, skuteczniejszych, że na prawdę jest w czym wybierać.
Co do kreatyny to na razie bym jeszcze nie brał bo dopiero wracasz to i tak organizm będzie ładnie reagował na trening i poprawioną dietę, więc na kreatynę przyjdzie jeszcze czas. Teraz najważniejsze jest ogarnięcie miski i techniki w podstawowych ćwiczeniach. Jak dasz radę to się nagrywaj.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 346
No to już wiem co i jak , czyli dać po 4 serię do ćwiczeń na duże partię mięśniowe ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4124 Napisanych postów 55285 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 706778
Tak myślę, że 4 serie w ćwiczeniach jak martwy ciąg, przysiady, wyciskania, wiosłowania czyli we wszystkich podstawowych spokojnie możesz dać.
Wiadomo, że objętość treningowa jest istotnym czynnikiem i powinno się ją budować wraz ze wzrostem stażu treningowego to początkujący spokojnie po 4 serie w podstawowych ćwiczeniach ogarnie. Dodatkowo możesz stosować w seriach upadek techniczny czyli jak wykonujesz serie ćwiczenia i czujesz, że technika już nie jest idealna to dalej nie kontynuujesz serii tylko ją kończysz.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 25 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 346
Super już teraz wiem jak się za to zabrać , dzięki bardzo i pozdrawiam !
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę do oceny

Zestgaw2