SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót na silownie(po złamanym obojczyku)

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13274

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 304 Napisanych postów 1126 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95187
Sylwetka elegancka ! Sogacz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 632
Mataann-> to tylko moje pierwsze dwa miesiace teraz bede zmienial cylk czekam na wskazowki od trenera i rozpiskę
Vodka52-> sprecyzuj pytanie... bo moje powtórzenia w serii siegaja od 6 do 30 powtórzeń zalezy jakie cwiczenie, jaka partia mięśni i ktore cwiczenia na dana partię. 13 bf to nie duzo zleci z Ciebie jak z kaczki zobaczysz a co do diety staraj sie jesc z glowa wiadome mi tez nie zawsze udaje sie jesc prawidlowo bo pracuje i sie uczę. Jak musze jesc na miescie to jem tez niekeidy buritto tylko wtedy prosze bez sosu smietany i sera... sama wolowina albo kurczak plus warzywa i ryz do tego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1089 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5843
nie no powrot w wielkim stylu pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1225
Sory za niedokładności,ale zrozumiałeś pytanie więc nie musze już robić korekty. Wiem też to,że każda partia potrzebuje "innej"ilości powtórzeń,zapytałem zbyt ogólnie. Ale możesz napisać której partii powięcasz najwięcej czasu i powtórzeń. Ja też się ucze i przy moim trybie życia nie mam czasu na dietę,bo żyję w "pośpiechu". Mam nadzieje,że do wagi 75kg(cel) zejdę w miarę szybko.

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 632
Najbardziej to chyba nogi ciezko wycwiczyc duzo powtórzeń i najciezej pierwsze ćwieczenie robie 4x30 nastepne super seria 4x12x15 pozniej znow super seria 4x12x15 na koncu 3x20. Trzeba tylko chciec... teraz umnie sezon w robocie sie zaczyna to dopiero pojdzie :) bedzie troszke ciezko suplami nadrobie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1225
Sporo tych serii i powtórzeń. Jakim "procentem"obicążenia max trenujesz? Być może ponownie źle sprecyzowałem pytanie,ale wcześniej zrozumiałeś to może i teraz dasz racje;). Widać,że nogi porządnie katujesz,bo bardzo fajnie wyglądają.

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1225
Chciałbym także zapytać o interwały,wykonujesz je po każdym treningu czy masz ustalone dni dla 'nich'? Ile czasu im poświęcasz i czym wypełniasz zazwyczaj miskę po treningu? Jak moje pytania Cię męczą lub coś w tym stylu to pisz śmiało;). Zadaje Ci te "szeregi"pytań ponieważ mam zamiar się na Tobie wzorować od poniedziałku:D

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 632
Ciezar to dobralem tak zeby te ostatnie np 20 powtórzenie bylo na maxa i z bolem nie biore ciężaru tak ze moj cel to 20 a robie 12 ... i tak zauwazylem jaki ciezar bym nei dal to i tak po 15 to juz pompa mocno i sam ruch sprawia trudnosc :P co do interwalow to ich nie stosuje ja uzywam treningow cardio. bieżnia i Ellipticals maszyny specjalnie ustawiam na cardio i tam wprowadzam swoj wiek wage i czas ... i automatycznie ustala tobie tętno i ciagle tetno masz na jednym poziomie ja ustawiam na 155-150 ładnie sie trenuje. Do michy to różnie piersiak z kurczaka, rybka przewaznie z grila ryz i wazywa standard taki no i moj mankament to treningi w roznych porach dnia ale jakos sie tym nie przejmuje... ide niekeidy na silownie o 22...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 205 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1225
Aha,rozumiem. Ja niestety nie mam profesjonalnej siłowni. Ale rowerek stacjonarny jest więc nim nadrobię ,a jak będzie cieplej to przerzucę się na zwykły rower i jakoś tam będzie;). Robisz bardzo dużo powtórzeń. Mój wcześniejszy zakres mieścił się od 8-10 powtórzeń czyli bardziej skupiałem się na masie(od września przybyło 10kg) Teraz zwiększę go prawie podwójnie,a jak będzie z jedzeniem to nie wiem,bo strasznie przyzwyczaiłem się do łapania tego co jest pod ręką. Taki trening na (powiedzmy} rzeźbę wręcz domaga się po ukończeniu aerobów bądź interwałów? Abym tylko mięśni nie popalił. Dzięki za odpowiedzi!

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 81 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 632
raczej nic nie powinno sie stac :) zadne palenie :) hehe
czy sie domaga czy nie to juz twoja sprawa jak sie angażujesz w to co robisz :) no przydalo by sie po kazdym treningu oprocz treningu nog cardio 30 minut. Wiec niema ze sie nie chce tylko do dziela !! jak mus to mus!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja...foto str 1, 3

nutloveb