SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót na fitness po zadyszce

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4681

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez ronie220 z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkim uparcie dążących do celu!! :D
Wracam po dłuższej przerwie spowodowanej sprawami zawodowymi.
Mój cel to tegoroczne wakacje w iście wakacyjnej formie. :D
Obecnie tłuszczyk zaległ się w po co niektórych partiach, zależy mi aby znikło z BFu z około 16 % obecnie, finalnie 8-10%.
Czas na zadanie: 3-4 miesiące.
Planuję codzienny trening, przede wszystkim cardio: biegi, piłka, tenis i wszystko z ruchem, nawet biegiem w dół i górę po schodach w akademiku nie pogardzam :D
Aktualnie szukam sposobu na przystosowanie organizmu do ciągłego wysiłku - zbyt szybko się męczę, mięśnie bolą po odrobinie ćwiczeń, szczególnie większe partie. Chyba chodzi o zakwaszenie :? Jakie porady, by wejść w wyższe obroty?? Jakieś "magiczne" składniki diety, cokolwiek co zredukuje zmęczenie... :P

Czekam na porady ekspertów, zrobienie formy na ten rok traktuję poważnie, nie będę skąpił grosza lub dwóch na odżywki, jakieś tajniki żywieniowe, które pomogą w realizacji celu. :)

Pozdrawiam :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14453 Napisanych postów 124604 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1419923
Tajników nie ma, pewnie kazdy trener itp mają swoje sposoby, jakiś punkt zaczepienia byś dał bo nie wiemy czy coś mamy ocenić, np trening.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Plan treningu opiera się na codziennych ćwiczeniach. Przykładowo:
1. dzień
serie pompek + bieganie 60 minut wieczorem
2. dzień
basen + tenis razem 120 minut
3. dzień
relaks
4. dzień
serie pompek + bieganie 60 minut
5. dzień
basen + rowerek razem 120 minut
6. dzień
bieganie 60 minut
7. dzień
relaks

Na treningu daję 100 %, dodam jeszcze stopniowany trening brzuszków każdego dnia. Póki co głównie cardio jak widać, z czasem planuję dołączyć do tego coś z ciężarkami na siłowni, ew. street workout. Zależy mi na szybkiej redukcji. Czy dieta śródziemnomorska dobrze się wkomponuje w taki trening?





Zmieniony przez - deavidson w dniu 2018-02-11 21:29:07

Zmieniony przez - deavidson w dniu 2018-02-11 21:30:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 160 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
Wrzuć dokładnie ile chcesz zjadać białka, węgli i tłuszczy w ciągu dnia i wtedy będziemy mogli rozmawiać.
Codzienne treningi też nie są najlepszą opcją. Kiedy czas na regenerację ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wg diety jest przewidziane zjedzenie +- 1200 kcal, to równoważnik W-B-T około (100g/100g/55g). Jednak dla zwiększonego wysiłku w dni treningowe nie widzę zjeść mniej niż te 2000kcal żeby po prostu normalnie funkcjonować, w szczególności w postaci większej ilości węglów oraz białka (tortilla zbożowa/ ryby/ makaron/ jogurt grecki - tego typu produkty). O kebabie już powoli zaczynam zapominać :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 160 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
To zapomnij o takiej diecie. 1200kcal to za mało dla 50kg kobiety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Widziałem taki zestaw dla kolegi @anubis84 , więc wydało się wiarygodne. W takim razie, jeżeli chodzi o wspomniane 2000kcal dziennie to już optymalne rozwiązanie? W-B-T (200g-200g-65g)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3430 Napisanych postów 8469 Wiek 45 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 407864
1200 kcal to kalorycznosc dla dzieci do roku bodajze. To nie jest tak, ze sobie strzelam 2000 kcal. Jak masz 158 cm, bedzie ok, jak 188 juz nie. Rozklad b/w/t przyjmuje sie w g na kg masy ciala, wiec 200/200/65 to tez bez sensu


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-02-11 22:12:07

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Okej, sam wiesz że nie chodzi mi o to żeby się zagłodzić a jedynie zrzucić jak najefektywniej zbędne kg, tak żeby wyrzeźbić ciało. Dziewczyny na plaży niech patrzą nie tylko na buźkę :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 160 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338728
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49630 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Najmocniej przepraszam, zdeterminowanie wzięło górę


Zmieniony przez - deavidson w dniu 2018-02-11 22:20:50
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Silownia vs dom

nutlove nowy