SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót do treningów po 2 miesiącach

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 170

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2464
Cześć wszystkim. Od 2 lat ćwiczę na siłowni, czasami zdarzały sie jakieś przerwy lub trening był nieregularny, ale od ostatnich 6 miesięcy ćwiczyłem systematycznie. Tak sie stało, że zachorowałem na płuca. W trakcie samego leczenia straciłem z 5 kg. Obecnie nie biorę żadnych antybiotyków, i widzę że przytyłem już 1 kg. Przed zachorowaniem byłem na etapie budowania masy, i troche tkanki tłuszczowej mi wpadło. Tak jak mówiłem, obecnie przytyłem 1 kg i widzę że jestem trochę ulany. Zgaduje, że wygląd jest spowodowany tym, że minimalnie przytyłem i obecnie moja aktywność fizyczna jest zerowa. Mam tu do Was pytanie, a nawet dwa.
Czy powinienem spalić tą tkanke tłuszczową, i po powrocie na siłkę standardowo nadwyżka kaloryczna, czy jednak moge olać to i po prostu bez żadnej redukcji wrócić do nadwyzki i treningów??
I drugie pytanie. Ćwiczyłem wcześniej na przerobionym planie FBW. Niektóre partie powtarzały sie danego dnia (np. poniedziałek: wyciskanie sztangi na płaskiej, wiosłowanie hantlami, ściąganie drążka do klatki, wyciskanie żołnierskie, unoszenie hantli na boki) itd. Zazwyczaj robiłem po 3x10, później 4x10 w niektórych ćwiczeniach. I tutaj mam pytanie. Czy moge wrócić do tego planu który robiłem, zaczynajac od niższych ciężarów, czy jednak powinienem troche to zmodyfikować aby było mniej powtórzeń itd.
Z góry dzięki za odpowiedzi. Zależy mi na szybkim powrocie do formy, dlatego wszelkie wskazówki mile widziane :D

Wiek: 22 lata
Waga: 74 kg
Wzrost: 175 cm
Cel treningowy: Masa
Uprawiane inne sporty: Żadne
Dostęp do sprzetu: Siłownia
Dieta: Wcześniej liczylem kalorie, obecnie nie prowadzę żadnej diety
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 5637 Napisanych postów 7443 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229347
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704264
Nie da się jednoznacznie stwierdzić w co przytyłeś bo sama zmiana wagi niewiele Ci mówi bo może być tak, że w okresie choroby i rekonwalescencji po prostu masa mięśniowa poleciała w dół a przybyło Ci sumarycznie masy tłuszczowej.
Dobrze jak byś wrzucił fotkę ale jak widzisz, że trochę tłuszczu się nazbierało to dieta na lekkim deficycie kalorycznym i zredukowanie balastu, a ewentualnie od jesieni spokojna masa jakościowa.
Co do treningu to plan fbw będzie dobrą opcją na powrót do sprawności po przerwie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2464
Podsyłam swoje zdjęcia. Generalnie straty w masie mięśniowej są dosyć duże. Osobiście wolałbym od razu wskoczyć na nadwyżke kaloryczną i szybko odzyskać utraconą mase. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie. Po odzyskaniu tych kilku kg chce dalej sie masować. Jest sens od razu po powrocie na siłownie kupować kreatyne? W skrócie chodzi o to czy kreatyna bedzie lepiej działała jeśli zażyje ja przy łapaniu nowej masy, czy jednak nie będzie różnicy że zaczne ją brać od powrotu na siłownie i będzie wpływałą na organizm w takim samym stopniu jak na początku brania




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 5637 Napisanych postów 7443 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229347
Nie sugeruj sie kilogramami i nie zakładaj sobie celu że chcesz odzyskać stracone kilogramy ;) , na tym etapie zredukowałbym jeszcze i dopiero później wskoczył na masę .Kreatynę możesz wdrożyć , jak na 2 lata stażu to taki średni efekt więc może warto by się diecie przyjrzeć . Wstaw w tej formie http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2464
@monkey22 jeśli chodzi o żywienie to sprawa wygląda tak, że nie mam żadnej konkretnej diety. Staram sie jeść jedzenie dobrej jakości, ale nie zrezygnowalem, trochę z gorszego jakościowo jedzenia typu pieczywo pszenne, czy jakieś tam batony białkowe. Procentowo to by chyba wychodziło 60% dobrej jakości jedzenie 40% reszta, czy tam może nawet 50/50. Przez ostatnie pół roku cwiczyłem systematycznie i liczyłem kalorie i wartosci odżywcze. Rotowałem nimi w dni treningowe i nietreningowe. Wiec jeśli chodzi o to robienie masy to przykładam sie do tego dopiero te pół roku. Wcześniej tj rok i cztery miesiace było z tym różnie. Nie liczyłem kalorii, po prostu jadłem na oko wiecej jedzenia. Trening pod budowe masy faktycznie wykonywałem systematycznie przez pięć miesięcy. Potem zacząłem troche to zaniedbywać, bawiłem sie przez jakiś czas z crossfitem, potem robiłem sobie troche takie treningi crossfitowe z elementami zaczerpniętymi z tych masowych, potem coś wytrzymałowego i siłoweg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2464
I dopiero przez te ostatnie 6 miesięcy zabrałem sie na poważnie za liczenie kalorii i wartości odżywczych, oraz te treningi pod kątem robienia masy mięśniowej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push&Pull do oceny

Zestaw 1