SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót do piłki po 8 latach

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3538

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 94
Witam, chciałbym powrócić do stałego grania po 8 latach- tak wiem trochę długo
Ogólnie sytuacja wygląda tak:
Mam 28 lat, mięsień piwny jest, 181cm 83kg. Przez najbliższy miesiąc chciałbym trenować indywidualnie, żeby schudnąć i nabrać jako takiej kondycji + szybkości+siły.
Jest, gdzieś jakiś fajny plan treningowy jak trenować, żeby przez ten miesiąc nie chodzić 'połamany'?
Bo miałem te 8 lat przerwy, ale grałem od czasu do czasu na hali lub boisku ze znajomymi- w poprzednim roku praktycznie co tydzień jakoś od lutego do września(kontuzja łydki) i totalnie odpuściłem jakiekolwiek bieganie/granie, aż do wczoraj... gdzie grałem na orliku troszkę ponad 1h- technicznie spoko bo grałem od zawsze jako środkowy pomocnik i techniki się nie zapomina, ale kondycyjnie tragedia. Dzisiaj zakwasy, gdzie się da, ledwo chodzę po schodach

Chciałbym przez ten miesiąc nadrobić zaległości, a później wrócić do klubu, który jest w okręgówce. Lepiej wykupić jakiś plan treningowy(jesli tak to jaki) czy można coś skleić z internetów?
Domyślnie chciałbym mieć 3 treningi tygodniowo na kondycje/szybkość(poniedziałek,środa,piątek), zabawa z piłką, strzały, drybling itp(wtorek, czwartek), lekki basen(sobota lub niedziela) - może i trochę nadmiar, ewentualnie pierwsze dwa tygodnie będę trenował 3 razy w tygodniu + ten basen.

Na czym się skupić na początku? Wiadomo rozgrzewka podstawa, ale jak sobie ułożyć fajny trening wytrzymałościowo-szybkościowy lub osobno wytrzymałość i szybkość? Może zamiast piątku zrobić jakiś trening siłowy w domu?

Chciałbym się na stare lata ogarnąć i jako tako mieć formę
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 16897 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193713
Zobacz sobie np. nike boot camp poziom podstawowy.Do tego miske sobie ograni i zadbaj o odpowiednia regeneracje,bo po takiej przerwie dosc cieżko byś nie czuł sie "połamany"
https://www.sfd.pl/TRENING_PIŁKARSKI__wszystko_co_Ci_potrzebne_by_się_rozwijać-t309312.html


Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2020-07-08 19:35:31

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 94
Dzięki, właśnie jestem po pierwszym treningu i zrobiłem sobie taką rozpiskę:

Poniedziałek
1. 4 x 200m(70-90%) - 2 min przerwy między każdym biegiem
2. Zabawa z piłką 10 minut
3. 50m, 100m, 150m, 100m, 50m - 2 min przerwy między każdym biegiem
4. Unoszenie tułowia z leżenia przodem(przytrzymanie) 3 x 10 - 30 sek
brzuszki 3 x 10 - 30 sek
pompki 2 x 10 - 30 sek

Wtorek
1. 6 x 400(sprint, trucht) - minuta przerwy
2. Zabawa z piłką
3. 1 x 200m
4. 6 x 60m
5. 1 x 300m
6. Przysiady z piłką - 2 x 12 - 30 sek
Barki - 2 x 12
ćwiczenia na stepie

Środa
siłownia? basen?

Czwartek
1. 3 x 80m(100%) - 3 min przerwy
2. 3 x 80m - 4 min przerwy
3. 2 x 80m
4. Zabawa z piłką 15-20 minut
5. 4 x 120m - minuta przerwy pomiędzy z truchtem
6. Pompki 2 x 10 - 30 sek przerwy, a zaraz po
Przysiady 2 x 10 - 30 sek przerwy, a zaraz po
Barki 2 x 10 - ...

Piątek
1. 6 x 150m(70-90%) - 2 min przerwy pomiędzy
2. 20 minut biegu
3. 3 x 100m - minuta przerwy pomiędzy z truchtem
4. wypad z przekładaniem piłki 2 x 12 - 30 sek przerwy
podciąganie na drązku - max x 2 - 30 sek
unoszenie bioder leżąć - 2 x 10 - 30 sek

Sobota
1. 8 x 40m(100%) - 2 minuty przerwy między każdym biegiem
2. 20 minut biegu
3. 6 x 120m - minuta przerwy pomiędzy z truchtem


Nogi z betonu


Zmieniony przez - Sk***ibonk92 w dniu 2020-07-09 11:30:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21
Witam wszystkich forumowiczów,
Jeżeli masz długą przerwę od piłki, warto zacząć dedykowany trening piłkarski. Fajną stroną pokazującą treningi piłkarski zwłaszcza dla dzieci jest


Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2020-11-11 19:46:38
Nowy temat Wyślij odpowiedź
kizzers krem