SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót do formy po ciąży - Redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4487

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
Ja wciąż trzymam czystą michę :)
Przez 2 tyg spadło jakieś 4 kg a teraz stoi.. Łapie mnie lekki dołek..
Robię ćwiczenia na piłce i nie wiem.. Mogę wrzucać coś nowego ?


Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-21 21:10:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 15338 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 191794
Nie dajesz wypisek to jak mamy pomóc - z kuli nie wywróżymy. Zamiast tak patrzeć na wagę zacznij się mierzyć - kg mogą stać w miejscu a cm będą leciały.

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques
Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.
DT -> https://www.sfd.pl/DT_Arphiel-t1191724.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
No i minął miesiąc... 5 kg mniej w wymiarach ;
biust -1cm, talia -2cm, brzuch na wys. pępka - 2cm, biodra -3cm, uda l.-2cm, p-1,5cm.
Myślałam, że skoro nie mam liczyć kcal to bez sensu wrzucać miskę..
Mój codzienny jadospis wygląda tak ;
1. Śniadanie : 3szt jajek ( gotowane lub jajecznica na maśle klarowanym + warzywa
2. II śniadanie : kasza jaglana ok. 70 g z owocami i mlekiem kokosowym
3. Obiad : mięso gotowane lub pieczone ( drob, indyk, wieprz) z warzywami, czasami też kasza jakaś
4. Podwieczorek : sałata, pomidor, kabanos, oliwki
5. Kolacja : serek wiejski + warzywa


Co do ćwiczeń to robię ćw. z Obliques z piłką ale myślę, czy można zacząć coś więcej ?

Załączam zdjęcia z końca października i z dziś




Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 13:38:21




Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 13:38:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35259
No ładnie zlazło z brzucha, ale czy Ty przypadkiem świadomie (a może i nie) nie stosujesz diety LC? Bo widzisz, czystość miski to nie tylko brak syfu w misce, ale i odpowiednio skomponowane posiłki (w każdym BWT)-poprawcie mnie, jeśli się mylę. A tu to tak naprawdę tylko kasza jaglana w drugim posiłku jako porządne, złozone węgle.

Zmieniony przez - huda w dniu 2013-11-27 13:45:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
No właśnie jak tak patrzę to rzeczywiście tych węgli jest za mało.. Jem też do obiad albo ryż albo kaszę ale to chyba i tak za mało..
Jedzą wydawało mi się, że tu jaglana, owoce, potem ryż czy gryczana albo makaron pełnoziarnisty..
Nie wiem ile mniej więcej powinnam jeść tych węgli..
Wrzuciłam dzisiejszą miskę tak dla zerkniecia jak to wygląda i chyba za dużo tłuszczy a za mało węgli co ?




Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 15:01:27




Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 15:01:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35259
Sumarycznie wszystko wydaje się być ok. Chodzi tylko o to, że masz mało węgli złożonych. Jak już wspomniałam tylko w 1 posiłku je zauważyłam. U Ciebie przeważają proste. Aaaa..teraz zauważyłam, że Ty nie liczysz. W takim przypadku to nie wiem, jak się do tego odnieść. Sorka za zamieszanie.
Ale zauważ! W 2 posiłkach masz prawie zero węgli. Może warto jakoś to bardziej rozłożyć, żeby było równiej.

Zmieniony przez - huda w dniu 2013-11-27 16:32:22

Zmieniony przez - huda w dniu 2013-11-27 16:34:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
No wyszło mi że złożone jem w 2 i 3 posiłku tylko.. racja rozłożę te węgle na wiecej posiłków :)
Widzę, że nie wrzucił mi się cały rozkład posiłków. .:/
Zaraz to zmienię :)
A co do ćwiczeń ? Co proponujecie ?




Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 20:59:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
Jeszcze chciałam spytać, bo robię te treningi z artykułu Obli na piłce i dziś dopiero zauważyłam, jako że cały czas dochodzę, czemu brzuch nad pępkiem ładnie się wchłania a pod pępkiem nie, że pod pępkiem mam małe ale mam distasis.. wchodzi tam jeden palec.. Czy to może być przyczyną, że tam brzuch jest większy ?
Szukam, że właśnie te ćwiczenia, które wykonuje są polecane przy rozstępie?
Wyczytałam też, z odpowiedzi innym lejdis że nosić wysokie obciskające gatki i ćwiczenia z szarfą - ale jakie ?

Zmieniony przez - asiula_6_9_91 w dniu 2013-11-27 22:56:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
może powinnaś zmienić brzuszki na plan ćwiczeń poporodowych, wszystko masz w arcie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2119
Te z artykułu o ćwiczeniach w ciąży i połogu i robić te od 1-6tygodnia z piłką ? Czy coś kręce? Ten rozstęp nie jest jakiś duży ale na pewno muszę go zamknąć bo jak widzę wtedy jest sporo większy brzuch przy distasis.. po za tym jak oglądam zdjęcia to mnie strach ogarnia..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Panika - czas poważnie wziąć się za siebie!

Następny temat

Od zera do bohatera po ciąży - DT

Fruzelina