SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót do cwiczen

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1494

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 104
Hej, piszę do Was z prośbą o porady.
W listopadzie 2015 zaczęłam się zdrowiej odżywiać tzn. zaczęłam unikać śmieciowego jedzenia, potraw smażonych w głębokim tłuszczu. W lutym gdy pierwszy raz stanęłam na wagę okazało się ze udało mi się zgubić 15 kg. Wiem ze to dużo w bardzo krótkim czasie. Wtedy tez postanowiłam pójść na siłownię. Zaczęłam od treningów cardio z powodu braku świadomości aż wkoncu w maju połączyłem je z treningiem siłowym ułożonym przez trenera z siłowni w ramach karnetu. Do sierpnia stan mojej sylwetki znacznie sie poprawił. Łącznie straciłam ok 20 kg. Od sierpnia trochę podupadła moja dieta- zaczęłam sobie pozwalać na trochę wiecej. Na siłownie chodziłam nadal chidziłam i moja waga utrzymywała się na stałym poziomie 69 kg i tutaj zaczęły się schody. Treningi zaczęły mnie nudzić, jak nie trzymam diety to mój wysiłek wydaje mi się bez sensu. Pozatym trener wszystkim dawał te same plany treningowe w związku z czym nie dążyłem do takiego efektu jakiego bym oczekiwała stąd tez spadek motywacji i ciągle zajęte maszyny. Zaczęłam się zalewać tłuszczem, wkoncu przestałam chodzić całkiem na siłownię. Już od listopada mam przerwę. Teraz ważę 73 kg ale wydaje mi się ze przytyłam dużo. Chciałabym wrócić to treningów ale nie dam rady znowu godziny chodzić po bieżni bo umrę z nudów. Nie wiem tez jakie ćwiczenia wykonywać aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Ankieta:
Wiek: 23 lata
Waga: 73 kg
Wzrost: 172
Cel treningowy: szczupła, kobieca sylwetka- płaski brzuch, okrągła pupa, smukłe nogi (jędrne ale nie nadmiernie umięśnione, podczas moich wcześniejszych teningow najbardziej rozbudowywały mi się uda. Chce żeby były twarde, jędrne, bez celulitu ale nie nsdorzeciętnie rozbudowane) Zdjęcia sylwetek zbliżonych do mojego celu. Przypuszczam że moja waga wówczas powinna wynosić ok 59 kg. Być może nie mam racji.
Staż treningowy: 8 m-cy
Uprawiane sporty: brak
Dostęp do sprzętu: mała siłownia wiec ławeczka tylko jedna, sztangi 2, maszyny to ćwiczeń siłowych po 1 szt. każda. Niektórych brak. Dużo maszyn do cardio.
Dieta: obecnie brak, wcześniej zbilansowana. Wrzucę również dziennik.
Przeciwwskazania: dyskopatia
Suplementy: brak
Ostatnio przerabiany plan: niepamiętam już dokładnie. Suwnica, glute, martwe ciągi, przyciąganie drążka wyciągu Górnego za kark, przyciąganie uchwytu wyciągu dolnego do brzucha, maszyny na klatkę- nie pamietam nazw, prostowanie nóg na maszynie siedząc, uginanie nóg na maszynie leżąc













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 104
Dziennik sprzed obżarstwa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 104
Czy ktoś jest w stanie mi doradzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 104
A może powinnam zacząć od samego cardio żeby najpierw spalić tłuszcz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 321 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23240
Byłoby fajnie jakbyś wstawiła zdjęcia swojej aktualnej sylwetki. I trzeba mieć świadomość że nie każda sylwetka jest w zasięgu naszych możliwości, genetyki się nie oszuka. Szczególnie te co pokazałaś. Serio podobają Ci się takie mikro-uda ? :P Ogólnie stary plan za bardzo bazował na maszynach co w przypadku początkujących jest złym rozwiązaniem. i nie trzeba poprzestawać tylko na cardio siłownią też może pomóc w spalaniu. Lub interwały też skuteczniejsze niż cardio
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
Jeśli chcesz wymodelować sylwetkę to trening siłowy jest niezbędny. Cardio można śmiało z nim połaczyć i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, ale to już zależy od diety a nie treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 104
W sobotę wróciłam na siłownię.
Dziś zdecydowałam ze postawię na trening obwodowy. Czy moglibyście rzucić okiem i dać znać co o nim myślicie. Układałam go sama.

10 minut bieżni- rozgrzewka
1. Przysiady sumo z kettlem na podstawkach x 10
2. Przyciąganie sztangielek do boków x 10
3. Unoszenie bioder z kettlem x 12
4. Plank
5. Wyciskanie sztangielek na fitball x 10
6. Wykroki z sztangielkami x 10
7. Martwy ciąg na prostych nogach x 10
8. Wyciskanie hantli z przysiadu x 10
3 serie a później 30 min bieżni

Będę chciała zwiększyć później ilość serii do 5 ale jak mi się poprawi kondycja. Poza tym czy sądzicie ze mogłabym zmniejszyć czas na bieżni kosztem np dodatkowej serii? Czy jednak jest to konieczne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Za mało kalorii, poza tym Twoja dieta opiera się na nabiale a to niezbyt dobre rozwiązanie.
Zacznij trenować siłowo, ze sztangą a jako dodatek możesz wykonywać obwody czy sprinty.
Cardio nie sprawdza się w przypadku kobiet chcących zrzucić zbędne kilogramy.

Czyli 3 x w tygodniu FBW + interwały i raz w tygodniu trening obwodowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Acha, te laski na zdjęciach to wieszaki pozbawione mięśni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Big problem

Następny temat

FBW

Black weekend