SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poważne cele.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1831

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
Witam wszystkie Ladies.
Zacznę nietypowo, bez ankiety i wszystkiego innego, bo piszę w trochę innym celu.
Mianowicie chciałabym przygotowac się do zawodów Fitness sylwetkowego. Powiedzmy, że za dwa lata.
Czy któraś z Szefowych podjęłaby się 'opieki' nade mną? Pokierowała mną tak, aby ten cel został osiągnięty?
Jeżeli tak to uzupełnię wtedy ankietę i wszystko inne tak jak powinno byc i będę już całkowitą użytkowniczką.
Na razie podam dane, które wydają mi się byc najpotrzebniejsze :
Mam 18 lat, 163cm. Waga nieznana ale około 56kg.
Staż na siłowni to niecałe dwa lata, ale efektów nie mam spektakularnych, bo wielokrotnie przerywała mi choroba, ponadto z innych względów (o czym może później) dieta była delikatnie mówiąc niedoskonała. Jednak z ciężarem jestem zaprzyjaźniona, technika jest wypracowana. Od 2 miesięcy zażywam kreatynę.
Aktualnie nie choruję, jednak dwa lata 'walczyłam' z anoreksją.
Mam też dosc dużą wadę kregosłupa (skolioza i lordoza oraz przykurcz w prawym udzie).
Biorę tabletki antykoncepcyjne.
Trenowałam około pół roku według Waszego programu, trening ogólnorozwojowy, później dużo eksperymentowałam. Od około 6 miesięcy stosuję się do treningu dzielonego (osobno nogi, klata, plecy, łapy itd.)

Ponawiam więc pytanie. Czy Adminki mogą i chcą podjąc się takiego zadania, czy szukac pomocy gdzie indziej?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
Nie lepiej najpierw zacząć ćwiczyć, wkręcić się w klimaty, sprawdzić, czy to jest dla nas, cos osiągnąć i dopiero potem myśleć o zawodach?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
Cwiczę od dwóch lat, wkręciłam się w to naprawdę dośc mocno. Można powiedziec, że wkraczam w to dorosłe życie i szukam swojej drogi. Siłownia to jest to co kocham, co mi wychodzi i co chcę robic. Tylko chciałabym miec nad sobą kogoś, kto jest mądrzejszy, kto może mi pomóc, dlatego tutaj piszę, bo jesteście chyba jedynym polskim forum, które zna się na rzeczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Tylko, ze dla nas pytanie jest od tyłu zadane. Albo zgłaszasz sie prywatnie i płacisz, albo zaczynasz prowadzić dziennik pokazujesz ze nie jesteś kometą co dziś ma takie widzimisię a jutro inne, ze poważnie podchodzisz i traktujesz ten sport, , że poważnie traktujesz osoby które ewentualnie poświecą ci czas. Mozna na ciebie liczyć i warto poświecić czas, wtedy znajdziesz na pewno pomoc tu na forum jak niejedna znalazła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
Okej, dzięki za odpowiedź.
Teraz mam zabiegany tydzień, ale po weekendzie wstawię całą ankietę, zdjęcia i jeśli znajdziecie chwilę to ustalicie mi kalorie i makrosy. :>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
Przepraszam, że robię to ratami wszystko, ale nie chcę zwlekac, a mam codziennie taki zapie*dziel, że nie mam nawet kiedy się pomierzyc i zrobic zdjęc. Poproszę jutro siostrę żeby mi pocykała i uzupełnię wymiary.
Wiek :18
Waga : 55,7
Wzrost : 163
Obwód w biuście(1) :
Obwód pod biustem :
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):
Obwód na wysokości pępka :
Obwód bioder (3):
Obwód uda w najszerszym miejscu:
Obwód łydki :
W którym miejscu najszybciej tyjesz : boczki kochane, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : łapy, biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) Siłownia ok. 4 razy w tygodniu. Ćwiczę jedną partię mięśniową na jednym treningu jeśli robię nogi czy plecy. Przy treningu klaty dodaję cwiczenie na biceps, przy barkach brzuch. W tygodniu mam trzy godziny WF, co zapewnia mi trochę aero.
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka w każdej formie. Jeśli nie zjem rano jajek to po południu mam nieogarnięty apetyt. Nie wiem czy to bardziej moja psychika na to wpływa, czy duża ilośc białka rano :>
Co lubisz jeść na obiad : Jestem trochę uzależniona od mamy, choc i tak modyfikuję jej kuchnię. Zazwyczaj są to ziemniaki, mięsa (kurczak, indyk, wieprzowina, czasem królik), raz w tygodniu danie mało mięsne jak np.pierogi, gołąbki, krokiety. W piątki jem ryby. Najczęściej łososia.
Co jako przekąskę : owoce, orzechy.
Co jako deser : Najchętniej dwa pączki i paczka chipsów. A tak poważnie to raczej nie jadam deserów.
Ograniczenia żywieniowe : Raczej żadnych. Trochę mnie ostatnio wzdyma po mleku i jabłkach ;<
Stan zdrowia: Raczej dobry. Mam jednak dużą wadę postawy (skolioza, lordoza, przykurcz w udzie, ale niewielki oraz krótszą nóżkę jedną). Noszę wkładki ortopedyczne i staram się rozciągac, ale na własną rękę, bo lekarz nie bardzo mi pomógł. Jednym słowem olał sprawę.
czy regularnie miesiączkujesz: Tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: Tak
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: Nie
czy rodziłaś: Nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: Siłownia (chciałabym zostac przy tym treningu dzielonym, bo czuję się z nim najlepiej, ale jeśli będzie to konieczne to zmienię zamiłowanie), orbi, miliard spacerów. NIENAWIDZĘ BIEGAC. Interwały przeżyję.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Dawniej Nutridrinki, teraz białko serwatkowe (czasami dodaję do omletów, nie piję jako shake, bo mnie mdlą) i kreatyna ( aktualnie mam przerwę, czekam co Szefowe powiedzą o tym) . Piję też dużo herbat. To chyba niezbyt dobrze, ale nie potrafię bez nich życ. Zielona, yerba mate, czerwona, skrzyp, pokrzywa.
Stosowane wcześniej diety : 400 kcal :> Błędy młodości. Teraz nie nazywam niczego dietą. Po prostu staram się jesc tego białeczka jak najwięcej. Walczę ze słodyczami i innym świństwem. Jednego dnia jem perfekcyjnie, drugiego jem naprawdę karygodnie. I nad tym będę pracowała najmocniej.
Gdyby nie to, że nie trzymam diety, to teraz wyglądałabym naprawdę dobrze, a wyglądam jak przeciętna nastolatka.
Zaraz wrzucę przykładowy jadłospis i trening.






Zmieniony przez - bombelek w dniu 2013-11-04 18:06:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
Wrzucac wszystkie treningi jakie robię?
Na razie skupię się na tych największych partiach mięśniowych. Jeśli będzie koniecznośc to wrzucę wszystko.

Zaznaczam, że tylko w poniedziałki chodzę na profesjonalną siłownię (zostaję w szkole do 17) i tam mam maszyny, ale z całego serca ich nie znoszę. Dużo bardziej lubię trening u siebie lub u chłopaka tylko na wolnych ciężarach i ten opiszę.
1. 5 serii przysiadów po 8-12 powtórzeń. Zaczynam od 28kg, kończę na 36kg.
2. Martwy ciąg na prostych 3-4 serie po ok.10 powtórzeń. Ciężar podobny jak przy przysiadach (staram się go zwiększac, ale ciężko mi utrzymac sztangę mimo rękawiczek)
3. Spięcia łydek 3 serie po 25 powtórzeń (jeśli robię bez ciężaru), z ciężarem to ok. 10 powtórzeń ze sztangą, ale nie powiem Wam ile, bo nie pamiętam, a nie chcę skłamac.

No i czasami jak mam siłę to jeszcze pomacham nogami we wszystkie strony świata, czekając aż mój facet skończy trening.

PLECY:
1. MC sumo 5 serii 32-40kg. Wszystko zależy od dnia. Czasami te 40 to takie nic, a czasami nie daję rady więcej niż 32 ..
2. Podciąganie na drążku. NIE UMIEM :D ale bardzo chcę. Po prostu podstawiam sobie krzesło pod nogi, wspieram się na jednej nodze i próbuję podciągnac się maksymalnie jak mogę tymi łapkami. Bez podporu nie daję rady, co jest moim ogromnym kompleksem i zarazem celem!
3. Wiosłowanie sztangą 3 serie po ok. 10 powtórzeń 26-32 kg

KLATKA :
1. Pompki 3 serie po 7-10 powtórzeń.
2. Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie. Zaczynam na 18 kg, dobijam w ostatniej do 26-28.
3. Rozpiętki hantlami 5kg. Zakładam jeszcze obciążenie 0,5 (kozak), bo nie mam regulowanych ciężarków, a 5kg to max jaki posiadam.

i do tego treningu dorzucam jeszcze trzy serie izolowanych cwiczeń na triceps i dwa cwiczenia na brzuch (najczęściej podciąganie nóg do klatki piersiowej z wygięciem kręgosłupa w ostatniej fazie - na drążku)

Mam podac jeszcze jakieś informacje?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Sylwetki pro na 4 siłowych/tydz. nie zrobisz. Idealnie jest 6. Na docince doliczaj do tego cardio 2x dziennie.

Bardzo źle, że nienawidzisz maszyn, bo raz od nich powinnaś zaczynać treningi (sumo z 40kg, please...), a dwa na maszynach najłatwiej się robi szlify sylwetkowe.
Budowa sylwetki na wolnych ciężarach wymaga ogromnego doświadczenia. Patrząc na to, co napisałaś powyżej, nie masz go w ogóle. Zacznij od budowania solidnych podstaw i siły i sylwetki, czyli od FBW. Za dzielone to się weź jak będziesz do porządku siadać z masą z swojego ciała.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
Martucca
Sylwetki pro na 4 siłowych/tydz. nie zrobisz. Idealnie jest 6. Na docince doliczaj do tego cardio 2x dziennie.



Ale jak to nie?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
To się Ciebie nie tyczy, Saidka. Wszyscy to wiedzą

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184
1. Co do ilości treningów. W mojej 'rozpisce' ( tworzyłam ją sama, więc jest pewnie bardzo niedoskonała( mam trening 6 razy w tygodniu, jeden dzień to taka przerwa, że i tak mam dwie godziny WF, więc trochę polatam, ale mniejsza o to.
Mam sprzęt w domu, więc jeśli będzie to konieczne i będę miała ułożony plan na te 6 dni to będę się go trzymała, przysięgam.
No ale właśnie po to piszę, żeby mnie ktoś pouczył mądrzejszy ile tego wszystkiego, jak po co i dlaczego
Z tymi maszynami to jestem zdziwiona, ale mus to mus. Pora i je pokochac :D Sztangi też kiedyś nie lubiłam, bo mnie męczyła <straszna rzecz>. Jak mówię. Przyszłam tu po to, żeby Was słuchac :D bo ja widac sama niewiele osiągam mimo 'starań'.
2. Aeroby. To to samo co z maszynami. Po prostu nie umiem byc typowym miłośnikiem biegania. Na przykład mój tata biega codziennie po 10-15km, bo sprawia mu to frajdę i się wkręcił. Ja próbowałam wiele razy i po prostu tego nie lubię. Za to rower, orbi, czy interwały (bieg jednym tempem donikąd mnie nudzi) są jak najbardziej spoko. Na basen też mogę dojeżdżac, bo pływac lubię, choc robię to rzadko -.-

3. FBW. Robiłam od tamtej zimy jakieś 3-4 miesiące trening właśnie stąd ten dwa razy w tygodniu (miałam dużo przerw, bo chorowałam trochę).
Poszukam sobie zaraz co tam jest dalej, bo cwiczyc dwa razy w tygodniu to nie zamierzam, bo umrę chyba z nadmiaru energii i nudy. Napiszę co wybrałam i najwyżej mnie opieprzycie, albo przytakniecie :D


Zmieniony przez - bombelek w dniu 2013-11-05 15:02:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ponad rok chodzenia na silownie i efekty marne

Następny temat

Czarnaa walczy

Fruzelina