SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuje pomocy przy zrzuceniu zbędnych kilogramów :(

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1102

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87
Witam

Chciałbym najpierw zacząć od prośby do użytkowników tego forum, nowych, jak i starych wyjadaczy z wieloletnim doświadczeniem.

Potrzebuję zgubić szybko około 10 kg (szybko = max 2 miesiące)!!

Mam 22 lata odkąd pamiętam byłem całkiem pulchny obecnie ważę 100kg przy wzroście 185 cm.
Problem w tym, że większość z tej wagi to tłuszcz, mam brzucho jak 60 letni dziadzio, czuje się bardzo ociężały i strasznie tłusty i nieatrakcyjny, brak mi pewności siebie (najmniej ważyłem 2 lata temu 84 kg i czułem się świetnie!)

Jestem studentem i powiem, że jedzeniem ciężko, jem niezdrowo, dlatego od pewnego czasu staram się jeść mało a w akademiku, ze współlokatorami o zdrowym gotowaniu można tylko pomarzyć.

Chciałbym stracić co najmniej 10 kg w najbliższym czasie! Jednoczenie nie robiąc sobie krzywdy. Oprócz mojej nadwagi to jestem zdrowy chłop, rzadko choruje, bez żadnych problemów z oddychaniem, sercem, krążeniem czy innymi rzeczami przeszkadzającymi w ćwiczeniach.

Zaraz po sesji mam zamiar wybrać się na siłownie (obecnie nie uprawiam żadnego sportu!!) i zacząć biegać (środek zimy mi nie przeszkadza :P)

Przeglądałem forum i moją uwagę przykuło ECA a konkretnie thermalpro. Czytałem o skutkach ubocznych i przeciwwskazaniach i chciałbym się dowiedzieć co tak na prawdę polecacie ?

Czy thermalpro (ECA) jest jedynym środkiem na tyle "nie szkodzącym" i na tyle skutecznym aby osiągnąć ten wynik ?

Jak dostosować dietę do takiego treningu ? Niestety studia(a konkretnie 2 kierunki) uniemożliwiają mi chodzenie na siłownie przed południem czy też na super dokładne zaplanowanie całego dnia....

Jestem zdeterminowany..... i zarazem skołowany strasznie z uwagi na mnogość suplementów obecnych na rynku, dlatego proszę Was o pomoc bo nie chcę sobie zrobić przy tym krzywdy....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30337
O której chodzisz na siłkę nie ma znaczenia. Przede wszystkim to dieta i trening siłowy i aerobowy. Napisałeś "Jak dostosować dietę do takiego treningu ?" o treningu nic nie napisałeś , chyba, że wzięcie spalacza uważasz za trening ?? Spalacz to nie złoty środek bez diety i treningu nic ci nie da
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87
a tak przepraszam nie napisałem o praktycznie najważniejszym.

Poprzez słowo "trening" miałem na myśli

1-1,5h dziennie na rowerku / bieżni z przerwami na brzuszki przysiady i pompki głownie treningi na spalenie (aerolobowe?)

+ bieganie wieczorne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 526


Witam

Mam podobny problem co kolega. Natomiast ważę sporo mniej bo mam drobną budowę ciała. Na moim słabym szkielecie zwisa ciało , trochę słabych mięśni, ale głównie tłuszcz.Wygląda to fu...nieapetycznie.W związku z tym mam pytania:
1.Czy przy parametrach wzrost 190 waga 89 kg można zacząć od razu treningi ukierunkowane na rzeźbę?
2.Jaki suplement polecilibyście na start w celu poprawy efektów? Zdaję sobie sprawę, że podstawa to dieta i aeroby , ale jeśli mielibyście dorzucić jeden jedyny suplement na początek to co by to było. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1150 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30337
To zrób tak najpierw musisz ułożyć sobie dietę , a co do treningu to daj 3 razy aeroby i 3 razy trening siłowy. Jak biegasz to nie rób pompek itp. od tego masz siłkę, a aeroby powinny być jednolite bez przerwy.
Tomki65 to zależy jak się czujesz jak masz dużo tłuszczu to go spal, a potem będziesz miał podstawy do masy. Odżywki na poczatku nie są potrzebne ewentualnie białko/gainer czy tłuszcze omega-3 jeżeli są braki w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87
ok rozumiem.

Powiedzcie mi w takim razie czy to by miało sens

jednego dnia bieżnia + brzuszki + ogólnie trening kondycyjny - dużo powtórzeń- niewielkie obciążenie.
a następnego dnia trening siłowy, ale czy to konieczne jest? Jestem trochę masywny i nie chciałbym "zbytnio" przybrać na masie.

Wolę być chudy i wyrzeźbiony i pewny swoich możliwości niż silny, masywny i bez rzeźby.


Czytałem też, że w diecie należy ograniczyć węglowodany, a skupić się na białku. Było również podanych kilka przykładów co jeść a czego unikać.

Czy moglibyście rozwinąć troszkę lub podać ogólnie składniki pożądane i tych których należy unikać koniecznie ? Tak żeby nie było problemów z rozróżnieniem w tabeli wartości odżywczych tych złych od tych dobrych :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 526
OK,a jaka jest różnica w suplementacji białkiem i aminokwasami, np BCAA?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Szybko to się myszy pyerdolą.
Albo podejdziesz do redukcji rozsądnie i zaczniesz dobrze jeść i trenować, albo będzie lipa.
Przeczytaj dwa tematy pod moim postem. Tam masz wszystko.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2010-01-16 19:27:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87
dzieki wielkie !!!!! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jajka? Ser? Mleko?

Następny temat

Dietka do sprawdzenia. Redukcja

BF