SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuje małej pomocy :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2763
hm ... od czego tu zacząć a więc mam 24 lata 188 wzrostu waga trochę jak dla mnie za duża bo 98 kg i co najgorsze oponka z boczkami przygoda z siłownią jakaś już wcześniej była ale wszystko amatorsko po pół roku i się kończyło wszystko brak samozaparcia hm ale teraz jak nigdy mnie coś naszło i najwyższa pora na długi trening z konkretnymi skutkami chce głównie z rzucić brzuch i te boczki moje treningi wygladają następująco
poniedziałek klatka 4 rodzaje ćwiczeń po 4 serie i 12 powtórzeń
triceps 4 x 4 x 12
wtorek barki 4 x 4 x 12
biceps 4 x 4 x 12
środa brzuszki 5 seri po 25 powt (przygotowania do 6 weidera)
czwartek plecy 5 cwi 4 serie 12 powt
piątek klatka i triceps tak jak wcześniej napisałem
sobota barki i biceps tak jak wcześniej napisałem
niedziela powinna być wolna ale cóż jak narazie nie ma zmiłuj się nie wiem czy dobrze robię ale chodzę na basen półtorej godziny pływania bez ściemy i trzy razy w miedzy czasie sauna po 10 minut
brzuszki 4 x25 i nie zawsze od rana rower jakieś 30 km
tak mniej więcej wygląda mój trening od dwóch miesięcy dwa tygodnie temu zakupiłem spalacz tłuszczu venum hyperdrive 3.0+ 605mg składnika matrix i dodatkowo w zestawie był dodany zero stim tez firmy alri i na sen biore lean dream są kłopoty ze snem co do diety w miarę staram się jej przestrzegać ale z faktu wykonywanej pracy niestety nie zawsze wychodzi a i zapomniałem nóg nie robię ponieważ na dachu się nalatam z dachówkami więc praca fizyczna ciężka wracając do odżywiania rano płatki z mlekiem ,w czasie drogi do pracy jakas kanapka z serem topionym jajka z ciemnych chlebem jabłko i banan ,obiad w pracy ryż z piersiąi owoc naj cześciej jabłko ,przed treningiem ser mozarela laigt z kromką pieczywa , po treningu jakiś serek homogenizowany puszka tunczyka lub jakas inna ryba oczywiscie warzywa w miedzy czasie pomidor ogórek sałata itp 3 literki wody mineralnej nie wiem czy wszystko w miare dobrze sobie zaplanowałem ale zwróćcie uwage na fakt iż pracuje od 8 do 16 i mniej więcej 2 h zajmuje mi dojazd do pracy nieraz mniej i zastanawiam sie co jest nie tak ponieważ moja waga nic praktycznie nie spada schudłem zaledwie jakieś 3 kg mięśnie zaczynają sie robić twarde ale brzuch nie leci heheheh pomocy co jest nie tak

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24

Waga: 98

Wzrost: 188

Cel treningowy: redukcjia

Staż treningowy na słowni: obecnie 2 miesiace

Uprawiane inne sporty: rower basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): silownia domowa w miare rozbudowana

Dieta: nie ma za specjalnej opisałem wyżej

Przeciwskaznania medyczne: nie ma

Zażywane suplementy: alri hyperdrive 3.0+ zero-stim alri lean dream alri
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1983
Nie jestem jakimś specjalista ale: Po co codziennie ćwiczysz? Pamiętaj o regeneracji. Mięśnie potrzebują tego. Na każdym treningu staraj robić brzuch(najlepiej ze 3 ćwiczenia) . Tak na marginesie-bieganie jest lepsze od rowera szybciej spalisz kalorie. Jak nie możesz biegać,nie masz czasu, poskacz sobie na skakance.

Pozdrawiam

Pomogłem? Nie zapomnij dać soga

www.pajacyk.pl ----> Jeden click, jeden obiad ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
Redukcja to przede wszystkim dieta i aeroby.

Trening siłowy jest dodatkiem, ale bardzo ważnym.

Musisz zacząć od początku - dieta, potem odpowiedni rozkład treningów w tygodniu.

Za dużo cwiczen - silownia 3x w tyg w zupełności wystarczy, bo rownie ważna jak wszystko inne jest regeneracja

Proponuję diete na początek z bilansem na "zero". Do tego 3x w tygodniu trening silowy (act/fbw), do tego 2-3x w tyg aeroby.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2763
okey może faktycznie za dużo ćwiczeń siłowych zmienię to ale czy np aeroby mogę zastąpić dodatkowym basenem czyli 2 razy w tygodniu basen i 2 razy rowerek :P hm a co do diety staram się dobrze odżywiać ale z faktu wykonywanej pracy niestety muszę mieć też dużo energii a co myślicie o tym spalaczu może nie potrzebnie go kupiłem jest może za mocny i efektu może przez to nie ma czy może jeszcze coś mam dokupić oczywiście biorę witaminy a i zapomniałbym może mój organizm nie może się otrząsnąć po rzuceniu papierosów 2 miech już do przodu :D może to ma jakiś wpływ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
spalacz pomaga, ale przy odpowiedniej diecie i innych aspektach redukcji.

Proponuje poczytac co nie co w dziale 'odchudzanie'.

Dalej - aeroby to nie tylko biegi, ale tez wlasnie basen, rower itp itd...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mala pomoc

Następny temat

Trening na siłowni pod tricking.

nutloveb