SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuje Pomocy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 636

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

63

Wzrost

170

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

2 lata , rok bardzo regularnie

Uprawiane inne sporty

rower , plywanie ,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt silownia

Dieta

wysoko bialkowa , nisko weglowodanowa
Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 293
Witam. Zaczne od tego że ćwicze na siłowni okolo 2 lat , rok bardzo regularnie . Stracilem ponad 20 kilo (bylo 83 , jest 63). Mam 170 Cm wzzrostu , 20 lat . Ćwicze narazie bez żadnych odżywek czyli na sucho. Jestem po szkole gastronomicznej wiec wiem jak sie mam odzywiac duzo bialka , malo weglowodanow (mam tendencje do tycia). Jem 5 posiłków dziennie glownie ryż , kasza , kurczak , wolowina , indyk , ryba , twarogi , razowy chleb , warazywa itp. Ćwiczyłem dotychczas na redukcje tkanki tluszczowej czyli duza liczba powtorzen , sredni ciezar , male przerwy miedzy seriami . Jestem zadowolony z moich postepow na silowni bo wreszcze wyglądam i czuje sie jak czlowiek. Chciałbym prztyc pare kilo . Zwracam sie do was z prosbą anyscie pomogli mi w doborze pierwszej odzywki oraz licze na pomoc odnosnie planu treningowego na mase. Na odzywki moge wydac okolo 150 zl. Wieszkosc znajomych poradzilo mi na pierwszy raz kreatyne ( byli tacy na osiedlu ktorzy mowili "zaj** tescia" ale tego nawet nie biore pod uwage :) )Z gory dzieki za pomoc !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
przeczytaj i zastosuj:

najwazniejsze tematy-elementarz nowicjusza:

traktor71:
http://www.sfd.pl/Ocena_planu-t872077-s2.html#post7


u Ciebie roznica bedzie polegala na zastosowaniu troche innych parametrow,tzn.wg podanego schematu(patrz plan w pierwszym linku)
bedziesz robil:

gryf x 10-15p
50%CD x 10p
75%CD x 8p
100%CD x 6-8p

pocwicz w ten sposob 4-6 tyg.-przyjdz,napisz jak idzie-wtedy pomyslimy,co dalej.


wiem jak sie mam odzywiac

wiec nie potrzebujesz ZADNYCH suplementow-proste!

kreatyna?
wejdz na odpowiednie obroty z planem-wtedy bedziesz mogl o niej pomyslec.


i jeszcze jedna "rewelacja":

Ćwiczyłem dotychczas na redukcje tkanki tluszczowej czyli duza liczba powtorzen , sredni ciezar , male przerwy miedzy seriami .

na redukcje,to jest odpowiednia DIETA oraz odpowiednia porcja aero/hiit .

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 293
Dzieki za pomoc . Od nastepnego treningu robie z planem na mase . Bede pisal co i jak .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 293
Myslalem troche nad planem i wg. mnie tak to wygląda

Poniedziałek:
klatka + triceps
wyciskanie sztangi płasko 10-15,10,8,8-6
wyciskanie sztangi na skosie głową w górę 10-15,10,8,8-6
Pompki na poręczach 3x10 (z uplywem czasu 4s)
rozpiętki na płasko 3x10 (z uplywem czasu 4s)

wyciskanie francuskie 10-15,10,8,8-6
prostowanie ramion na ławce 3x10(z uplywem czasu 4s)
prostowanie na wyciagu 3x10(z uplywem czasu 4s)


Środa:
plecy + biceps
martwy ciąg 10-15,10,8,8-6
podciąganie na drążku 3x10 (z uplywem czasu 4s i wiencej powt.)
wiosłowanie 10-15,10,8,8-6

uginanie ze sztangą szeroko 10-15,10,8,8-6
uginanie na modlitewniku(wąsko) 3x10(z uplywem czasu 4s)
Naprzemianstronne uginanie ramion na ławce skośnej 2x10 (z uplywem czasu 3s)


Piątek:
nogi + barki
Suwnica 10-15,10,8,8-6
Wspiecia ze sztangą (łydki) 3x20 (z uplywem czasu 4s )
uginanie podudzi leżąc 10-15,10,8,8-6


wyciskanie sprzed głowy 10-15,10,8,8-6
podciąganie sztangi wzdłóż tułowia 10-15,10,8,8-6
unoszenie w przód 2x10 (z uplywem czasu 3s)
unoszenie bokiem 2x10 (z uplywem czasu 3s)

Do tego na każdym treningu rozciąganie całego ciała , 2x w tygodniu 10 min aerobów po treningu , brzuch na kazdym treningu.

Proszę o ocene mojego planu. Z góry dzięki !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5651
ale skąd ty to wziołeś? czytałeś podany link w sensie jego zawartość?
w podanym linku masz: podstawowy "gotowiec" dla kazdego swiezaka:
http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

czytaj!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 293
Dobra juz kminie wszystko . Czyli mam trenowac praktycznie cale cialo na kazdym treningu . Zapytam jeszcze goscia ktory prowadzi siłownie u mnie w miescie . On sie zna i jesli potwierdzi to o czym piszecie to lece FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 230 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1639
to po ch*j sie pytasz na forum jak Twoj sensej na silowni jest lepszy xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
ZAMYKAM.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

TRENING NA MASĘ-DO OCENY

FuckBaton