SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuję pomocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12301
Zastanawiam się, czy jestem endo czy ekto. Mam po kilka cech pasujących do tego i do tego. Np. czytałem, że nadgarstek ekto nie przekracza 20cm, ja mam 15, przy wzroście 175kg ważę 65kg(17 lat), mam podobną budowę ciała do ludzi ważących po 75 kg, z tym, że mam strasznie chude nogi :(. Natomiast nie mam zapadniętej klatki, ćwiczę od 3 miesięcy i w klatce mam 98 cm, w bicepsie 34 cm. Fatu też wiele nie mam, co wskazuje na ekto.
Proszę o odpowiedź i przepraszam, jeśli to pytanie nie pasuje do tego działu.

Zmieniony przez - Oczywo w dniu 2009-09-09 14:54:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7910
mało jest osób w 100% ekto czy endo. Jesli masz problem z zapotrzebowaniem to po prostu obserwuj czy na przykład przy 500 kcal nadwyżki łatwo łapiesz tłuszcz czy nie. Wtedy możesz zmieniać.

ps ja na przykład w nadgarstku też mam coś koło 15 cm, a reszta cechy endo, a nogi może masz po prostu mało umięśnione dlatego chude???

pzdr

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12301
Nogi mam raczej słabo umięśnione, chociaż gram w kosza i na wyskok nie narzekam, mam wyskok podobny do osób mierzących 18x cm
...
Napisał(a)