SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebujący dobrej rady...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 907

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 340
Zacznę od przedstawienia mojej osoby.Jestem 35-letnim ektomorfikiem ,chudy i z bardzo szybką przemianą materii.Coś mnie ruszyło i postanowiłem zmienić trochę moje życie :zaczołem moją przygodę z "żelastwem" .Ktoś może powie , że "35 lat to do lamusa" ale ja i tak się tym nie przejmę.Ćwiczę od trzech miesięcy regularnie 3-4 razy w tygodniu wg.programu Weidera dla początkujących. Ćwiczę tylko z ciężarami wolnymi. A teraz mój problem : mało przybieram na wadze ! Ok 3 kg na 3 miesiące(trochę się zaokrągliłem). Zpowodu kłopotów z żołądkiem jem 4-5 posiłków dziennie ale stosunkowo małych. I z tego względu chciałbym rozpocząć suplementację.
Na początek myślałem o zestawie Monster mass 5000 ,cell pump ,creatine Biogenix-a.Czy to dobry wybór, czy coś jeszcze mógłbym do tego dodać.Jeżeli zestaw jest dobry to jak go najlepiej dawkować?A jeśli nie to co mam kupić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 11455 Wiek 41 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 83143
creatyna i cell pump jest ci narazie niepotrzebny,zaopatrz sie w gainera oraz spróbuj polepszyć podac składników z diety .Zmień trening na typowo masowy .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446